Osiągi znanej z usportowionych aut Forda jednostki napędowej (poprzedni focus ST i RS) to moc maksymalna 254 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W przypadku Cross Country T5 AWD przyspieszenie do pierwszej setki trwa 6,4 sekundy, a R-Design nabiera prędkości wolniej 0,1 sekundy, pomimo, że jest o około 100 kilogramów cięższy o Cross Country (R-Design 1456 kg, a Cross Country 1556 kg) . W obu przypadkach zabawa w przyspieszanie kończy się przy 235 km/h.
kolor jak volvo ocean blue, ciekawe tylko jak ono naprawde idzie czy da sie wylaczyc wszystkie elektorniczne kagańce?
Mamy kilka aut ale najbardziej lubie rav4 2000 ostatnia z MK1 czyli pierwsze pokolenie RAV4
wspanialy nigdy nie psujacy sie samochod z super klima .
Tylko trzeba o niego dbac najlepszy samochod w zimie w gorach .
Naped 4x4 caly czas i wspanialy silnik robiacy nawet 400 000 km i wiecej .
Lakier jak trzeba , blachy tez . Wlasnie udalo mi sie kupic na zach taka kolejna ravke z przebiegiem tylko 70 000 km w srodku nowka , podwozie tez bez sladow rdzy , wszystkie przeglady u Toyoty .
Do tego automat , szyber dach wspaniale radio/disk , elektryczne 4 szyby i klima . Nie potrzeba nic wiecej.
Za 12500 zl calosc bedzi nam sluzyc dlugo a jak ktos chce wydac 160 000 zl na badziewie zeby sie pokazac to niech wydaje .
Niech sie bujaja frajerzy moherowi i rozmodlone PIS lemingi ktorych doi kosciol i rydzyk .
PIS to gorzej niz PZPR bis .
Za te pieniądze auto okazało sie wielkim chinskim g.o.w.n.e.m.
Trzaski, skrzypenia, rozpiepszone po tablicy przyciski, beznadziejne przełozenie automatycznej skrzyni biegow (D5, diesel, 215 KM).
Po prostu jezdzący dramat dla ubogich.