NOWA Toyota Supra już w Polsce. Znamy cenę i wiemy, jak wygląda następca japońskiej legendy [ZDJĘCIA i WIDEO]
Toyota / ROBERT BRYKALA
Piąta generacja dwudrzwiowego coupe Toyoty powstała we współpracy z BMW. Rzędowy sześciocylindrowy silnik umieszczony jest z przodu, a napęd trafia tylne koła
PAP/EPA / JOHN G. MABANGLO
Prezydent Toyoty, Akido Toyoda, zanim dał zielone światło do rozpoczęcia produkcji, osobiście przetestował samochód na torze Nürburgring, by mieć pewność, że Toyota GR Supra spełni oczekiwania
Toyota / ROBERT BRYKALA
Połączenie ogromnych felg, krótkiego rozstawu osi (2470 mm) oraz całkowitej długości 4379 mm daje "skondensowany" efekt auta nabuzowanego adrenaliną. Warto zauważyć, że rozstaw osi jest krótszy niż w Toyocie GT86, ale tylne koła są zdecydowanie większe. W Europie Toyota GR Supra będzie wyposażona w 19-calowe aluminiowe felgi z naprzemiennie czarnymi i srebrnymi ramionami
Toyota / ROBERT BRYKALA
Toyota GR Supra
Toyota / ROBERT BRYKALA
Toyota GR Supra z elementami BMW Z4?
Toyota / ROBERT BRYKALA
W Europie Toyota GR Supra będzie wyposażona w 19-calowe aluminiowe felgi z naprzemiennie czarnymi i srebrnymi ramionami
Toyota / ROBERT BRYKALA
Toyota GR Supra
PAP/EPA / JOHN G. MABANGLO
Nowa Supra to pierwszy globalny model wyprodukowanym przez TOYOTA GAZOO Racing, czyli komórkę koncernu odpowiedzialną za tworzenie aut wyczynowych m.in. na potrzeby sportów motorowych
Toyota / ROBERT BRYKALA
Toyota GR Supra
Toyota / ROBERT BRYKALA
Bagażnik to 290 l pojemności. Kuferek można powiększyć poprzez demontaż panelu w tylnej części kabiny
Toyota / ROBERT BRYKALA
Toyota GR Supra
Toyota / ROBERT BRYKALA
Sercem nowej Supry jest rzędowa "szóstka" o mocy 340 KM
Toyota / ROBERT BRYKALA
Główny inżynier Tetsuya Tada zachował klasyczną formę auta sportowego z montowanym z przodu rzędowym sześciocylindrowym silnikiem napędzającym tylne koła
Główny inżynier Tetsuya Tada zachował klasyczną formę auta sportowego z montowanym z przodu rzędowym sześciocylindrowym silnikiem napędzającym tylne koła