• ~T41
    (2018-06-21 11:34)
    super kanciak :)
  • ~prezes
    (2018-06-21 13:26)
    super auto,lubie takie wozy terenowe,ktore sa naprawde terenowe-jak land Rover Defender,najlepiej taki ciemnozielony jak ma straz graniczna albo ten Jimny.Wlasnie taki prosty,kanciasty,z twarda konstrukcja najbardziej mi odpowiada.Nie mam niestety kasy na niego jako nowego ale moze cos uskladam i kupie taki za pare lat jako uzywany.Gratuluje firmie Suzuki,ze wczasach robienia "feministycznych" ksztaltow aut pseudo terenowych oni,Land Rover i Jeep Wrangler zachowali stary,dobry styl i porzadna,terenowa technike.Gram w Lotto i Eurojackpota w RFN,jak cos wygram to zaraz kupie takie auto.Serio!
  • ~Uuu
    (2018-06-23 09:15)
    Wreszcie jakiś sensowne autko
  • ~Hunter
    (2018-06-25 10:46)
    Tani ? Za 85 tys zł taki prosty samochód do ktorego wejda dwie dorosłe osoby i jeden ustrzelony dzik. To juz wolę kupić nivę za 42 tys a w Rosji za 25 plus cło. Ten Jimmy powinien kosztować max 50 tys zł.
  • ~cnjccc
    (2018-06-21 10:14)
    Ożesz, brzydszy od Michnika !
  • ~Gregorianin7
    (2018-06-26 10:37)
    Kanciak to prawda, ale jak sobie wyobrażacie Jimmego? Jeszcze 7 miesiecy temu bym się napalił, ale coż rodzina się powieksza i podemujac ryzyko (wedlug mego sasiada) zakupilem miesiac temu Tivoli od SsangYonga. Zmieszcze wózek, zonke i psa, a za 2 miesiace fotelik z berbeciem. Póki co jeździ sie naprawde swietnie no i tomtom na wyposażeniu. Marzenia o offroadzie zostawiam nabywcom Jimmego :)
  • ~#Daro
    (2018-06-28 22:03)
    Super
  • ~Tojka
    (2018-07-22 16:40)
    Miałam różne, ale ten bije wszystkie na głowę! W terenie mocarz, w mieście wciśnie się w każdą lukę, o bezbolesnym pokonywaniu nieustannie remontowanych dróg nie wspomnę. Mój niebawem skończy 8 lat bez żadnej usterki i czekam niecierpliwie na tego pięknego kanciaka :)
  • ~ernst
    (2018-06-28 11:00)
    Mam starszego jimniaka i to fura nie do zajechania, do offroadu jak sie patrzy nawet części oe delfi nie są drogie a człowiek sie wyszaleje w terenie że hej.
  • ~MISZA
    (2018-06-21 11:17)
    "PIĘKNY JAK... FIAT MULTIPLA"...:)))
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.