Przypominamy, że pierwsza generacja skody superb pojawiła się w 2001 roku jako samochód nawiązujący nazwą do limuzyny pierwszej serii modeli superb produkowanej w latach 1934-1949.
Drugie wcielenie wjechało na rynek w 2008 - to pokolenie było już dostępne w dwóch wersjach nadwozia, jako limuzyna (z dzieloną klapą bagażnika) i kombi (od 2009 roku).
Od chwili debiutu kombi do dziś Czesi sprzedali ponad 200 tys. sztuk tej odmiany swojego największego modelu. To oznacza, że ogólnie 35 proc. kierowców decydujących się na superba na przestrzeni 6 lat wybierało właśnie bardziej pakowną odmianę. W Polsce ponad 66 proc. sprzedanych skód superb stanowiła wersja kombi. W Niemczech, największym rynku motoryzacyjnym Europy, udział kombi w sprzedaży superba stanowi 90 proc.! Jakby nie liczyć dla czeskiej firmy to kura znosząca złote jajka...
Zdaniem przedstawicieli Skody superb należy do najpopularniejszych aut klasy średniej. Najnowsze, trzecie pokolenie w wersji kombi zdenerwuje nie tylko Forda, Opla czy Hyundaia. Na celownik trafił także bratni volkswagen passat...
W żadnym europejskim kraju nie ma tylu samochodów skoda co w Polsce w proporcji do innych samochodów
Ta masowa wdzierająca się wszędzie reklama , mnie kojarzy się z ...Lekarstwami i reklamą medykamentów . na pryszcze na zły metabolizm na ból palca na trawienie na ... no właśnie chyba na wszystko osobne tabletki ? ?
Też masowa reklama i łatwowierni rodacy...kupują ...kupują !
Dla mnie to tylko skoda .TYLKO SKODA !
Sprawdziłem sobie koszty serwisu skody i ...przeszło mi do końca !