Najnowsze dzieło Skody na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Oto nowa, trzecia generacja auta, które Polacy kupują najczęściej. Czy nowe wcielenie stanie się takim samym hitem jak poprzednie? Octavia na ZDJĘCIACH z premiery odsłania swoje sekrety...
Nowa skoda octavia może być wyposażona w 9 poduszek powietrznych, w tym poduszkę chroniącą kolana kierowcy i tylne, boczne poduszki powietrzne. Pięć gwiazdek w teście Euro NCAP? Inaczej być nie może...
RE-bob
Kupowanie samochodu z zeszłego roku nie ma sensu, chyba, ze zaoferują ci polisę z gwarancją zakupu samochodu rocznego bez przebiegu. Jeżeli ktoś stuknie ci w ciągu roku i będziesz miał szkodę 100%, to nie kupisz już nowej Skody, bo dadzą ci jak za dwuletnią - kilkadziesiąt procent mniej.
Lepiej kupić 4 letnia skodę w TDI, która już nie traci tyle na wartości.
Re -bob
No ja właśnie widziałem ceny w VW i Skodzie i one się powoli zrównują - dlatego biadolę, bo gdybym już miał kupić Skodę to bym dołożył i miał VW z lepszym wykonaniem wnętrza.
Skoda świeciła triumfy za sprawa ceny Skody Octavii Tour, a po jej wycofaniu jakoś nie wierzę w sukces Rapida i nowej Octavii.
Będzie im brakowało w ofercie, dużego, dobrego w wykonaniu i taniego w eksploatacji samochodu,
A Peugeot 301 i jego brat z Citroena zrobią ładne ququ Rapidowi. Zwłaszcza w dobie kryzysu i rekomendacji KNF ograniczajacych dostęp do kredytów
autoznafca - a widziałeś ostatnimi czasy ceny VW (że tak biadolisz cenach)?
To są ceny i wyposażenie na poziomie konkurencji. Jak jeszcze wypalili z promocjami rocznika 2012 to na prawdę ciekawa oferta.
Skoda może zaczyna się cenić bardziej niż przed laty.
wqiedziałem,że odezwą się frustraci z małymi fujarkami i cieniutkimi portfelami.to sa bardzo dobre samochody a Firma jest czwartą najstarszą firma samochodowa na świcie,. i nie są to juz auta tanie( choć stosunek jakości do ceny-dobry). a tuych co piszą o wozach drabiniastych stać na 8-letnią używkę oraz-zamiast luksusowej dziewczyny- na tirówkę.albo i nie.
pozdrawiam
Co Polacy widzą w tej skodzie bardzo dziwne przejechałem sporo kilometrów fabką służbową totalny wóz drabiniasty męczące prowadzenie brak komfortu jazdy słabe osiągi silnik 1,4 a i drobne awarie się przydarzały .
Bardziej ciekawią ludzi nowe modele Dacii - zwłaszcza jakość wykonania, odporność na rdzę, awaryjność - są cenowo bardziej zbliżone do możliwości finansowych Polaków.
Skoda staje się samochodem dla akwizytorów. Podobnie Hyundai i Kia. Brakuje na rynku tanich w utrzymaniu i niezawodnych samochodów o przeciętnych osiągach.
Skoda dawała nadzieję, że będzie takim samochodem w koncernie VW, ale jak widać koncern stara sobie usilnie strzelić w stopę, bo przecież SEAT tanią marka tez nie będzie.
Za kilka lat wszystkie koncerny będą chciały mieć w portfelu tanią markę z solidnymi samochodami. Folcwagen stanie się koncernem wyłącznie drogich samochodów osobowych.
do amelie2: nieszczęsna Umowa kupna przyszłych zakładów Škoda była podpisana 12. czerwca 1869!!! a spółką akcyjną została w roku 1899!!! rozumiem, że nic z tego nie rozumiesz ALE słyszałam tez że Warszawa była tak samo wspaniała jak PRAHA!!! congratulations!!!~jakie wy musicie mieć komplexy!!! a biedak aldyn piszący o ubogich ludziach chyba nie wie że cała Polska jest uboga!!! czym on jeździ???
FSO w Warszawie było lepsze od Mlada Boleslaw.
Ale każdy inwestor, który podejmował rozmowy w naszym przemyśle motoryzacyjnym uciekał z przerażeniem, gdy przyszło mu spojrzeć w butne i głupie gęby liderów Solidarności. Tylko Daewoo za grosze wzięło i dorżnęło FSO.
Ten sam los spotkał stocznie, a teraz najnowszy przykład to LOT, gdzie banda solidarnościowych darmozjadów i nieuków domaga się coraz większych dotacji, a na restrukturyzacje niesprawnego molocha nigdy nie wyrazi zgody. Ich (związkowców z Solidarności) filozofia jest taka:
Niech Titanic utonie, byleśmy się jeszcze przed katastrofa nachapali jak najwięcej. Żadnych zwolnień nierobów, jak kandydaci do zwolnienia to tylko fachowcy, bo takich żaden rozsądny szef nie zwolni. Można książkę napisać o taktyce tej związkowej zarazy, która pogrąża nasz gospodarkę.
A to wszystko dzięki Jaruzelskiemu i Buzkowi. Jeden stworzył kuriozalna ustawę o związkach zawodowych, a drugi ja jeszcze "ulepszył"
Bzdety piszecie, w Hiszpanii, Grecji , Wloszech taksowkarze przedkladaja Skode nad Mercedesa. Drogi i awaryjny
Polski przemysl motoryzacyjny nie ma sie czym pochwaliic...
Robi wesola mine do smutnych faktow wyciagajac z zapomnienia Syrene cabrio, ktora komunistyczni wlascicele prylu zarzneli gdzies na zlomowisku
Zal
Brawo Czesi ,
Polasctwo chcialo rozmodlonej Solidarnosci , krzyza wszedzie
kosciola zlodziejskiego i wszedzie kapelanow to niech sie modla do Jezusa i jezdza na oslach.
Kupowanie samochodu z zeszłego roku nie ma sensu, chyba, ze zaoferują ci polisę z gwarancją zakupu samochodu rocznego bez przebiegu. Jeżeli ktoś stuknie ci w ciągu roku i będziesz miał szkodę 100%, to nie kupisz już nowej Skody, bo dadzą ci jak za dwuletnią - kilkadziesiąt procent mniej.
Lepiej kupić 4 letnia skodę w TDI, która już nie traci tyle na wartości.
No ja właśnie widziałem ceny w VW i Skodzie i one się powoli zrównują - dlatego biadolę, bo gdybym już miał kupić Skodę to bym dołożył i miał VW z lepszym wykonaniem wnętrza.
Skoda świeciła triumfy za sprawa ceny Skody Octavii Tour, a po jej wycofaniu jakoś nie wierzę w sukces Rapida i nowej Octavii.
Będzie im brakowało w ofercie, dużego, dobrego w wykonaniu i taniego w eksploatacji samochodu,
A Peugeot 301 i jego brat z Citroena zrobią ładne ququ Rapidowi. Zwłaszcza w dobie kryzysu i rekomendacji KNF ograniczajacych dostęp do kredytów
To są ceny i wyposażenie na poziomie konkurencji. Jak jeszcze wypalili z promocjami rocznika 2012 to na prawdę ciekawa oferta.
Skoda może zaczyna się cenić bardziej niż przed laty.
pozdrawiam
Skoda staje się samochodem dla akwizytorów. Podobnie Hyundai i Kia. Brakuje na rynku tanich w utrzymaniu i niezawodnych samochodów o przeciętnych osiągach.
Skoda dawała nadzieję, że będzie takim samochodem w koncernie VW, ale jak widać koncern stara sobie usilnie strzelić w stopę, bo przecież SEAT tanią marka tez nie będzie.
Za kilka lat wszystkie koncerny będą chciały mieć w portfelu tanią markę z solidnymi samochodami. Folcwagen stanie się koncernem wyłącznie drogich samochodów osobowych.
Ale każdy inwestor, który podejmował rozmowy w naszym przemyśle motoryzacyjnym uciekał z przerażeniem, gdy przyszło mu spojrzeć w butne i głupie gęby liderów Solidarności. Tylko Daewoo za grosze wzięło i dorżnęło FSO.
Ten sam los spotkał stocznie, a teraz najnowszy przykład to LOT, gdzie banda solidarnościowych darmozjadów i nieuków domaga się coraz większych dotacji, a na restrukturyzacje niesprawnego molocha nigdy nie wyrazi zgody. Ich (związkowców z Solidarności) filozofia jest taka:
Niech Titanic utonie, byleśmy się jeszcze przed katastrofa nachapali jak najwięcej. Żadnych zwolnień nierobów, jak kandydaci do zwolnienia to tylko fachowcy, bo takich żaden rozsądny szef nie zwolni. Można książkę napisać o taktyce tej związkowej zarazy, która pogrąża nasz gospodarkę.
A to wszystko dzięki Jaruzelskiemu i Buzkowi. Jeden stworzył kuriozalna ustawę o związkach zawodowych, a drugi ja jeszcze "ulepszył"
No i porownanie Skody do Mercedesa jest odrobine na wyrost ;)
Polski przemysl motoryzacyjny nie ma sie czym pochwaliic...
Robi wesola mine do smutnych faktow wyciagajac z zapomnienia Syrene cabrio, ktora komunistyczni wlascicele prylu zarzneli gdzies na zlomowisku
Zal
Polasctwo chcialo rozmodlonej Solidarnosci , krzyza wszedzie
kosciola zlodziejskiego i wszedzie kapelanow to niech sie modla do Jezusa i jezdza na oslach.
NA PEWNO !