• ~POWER
    (2012-09-07 10:16)
    Miałem dwa Fordy i nigdy więcej!!! g...jakich mało.KAŻDY FORD G...WORT!!!
  • ~chcuk
    (2012-09-06 17:55)
    golfa vii nic nie pobije, nawet ja
  • ~Ryszard
    (2014-10-12 18:10)
    toczyć się bedzie można 20km przez miasto kiedyś maluchem zasuwałem 60km/h i koni miał duuuuuuużo mniej
  • ~Mus na necie dla sprzedawców VW
    (2012-11-23 10:17)
    kermit wracaj do salonu VW i dalej wciskaj naiwnym ludziom kit .
  • ~użytkownik
    (2012-10-22 21:41)
    corolla E10, silnik 4afe, rocznik 96, przebieg 456 tys km , walnięta żarówka podświetlenia przycisku świateł awaryjnych - jak ją wymienić?
  • ~kermit
    (2012-09-24 20:13)
    Co będzie z silnikiem to dopiero czas pokaże, chociaż uważam że chyba troche przesadzili, 1,4 taki jak jest w Passacie to chyba takie minimum, a co do wygladu to nie podoba mi sie przód , starszy model był o wiele lepszy, furory raczej nie zrobi
  • ~hmm
    (2012-09-12 21:35)
    Jak to zrobili? Ano normalnie - zamontowali i tyle. Pytanie czy 3 cylindrowy silnik nie będzie miał za ciężko na co dzień. Wydaje mi się, że rozwiązanie z odłączanymi cylindrami jak zastosował VW w najnowszym Golfie ma większy sens. Ciekawe czy zatem do porównywalnego Passata też to zaaplikują.
  • ~Poldek
    (2012-09-12 08:37)
    Jak cię nie stać na takie auto to nie pluj .Jak się pojawi w Polsce to go kupię .
  • ~trix
    (2012-09-11 11:12)
    Widać że Auto dziennik to anty VW, bo akurat Ford za bardzo przekombinował z wyglądem chciał zrobić coś na podobieństwo koreańców ale im nie wyszło a co do Passata to nadal jeden z najlepszych samochodów na rynkunie mówiąc juz o nowym CC
  • ~oo moj boze
    (2012-09-07 02:41)
    Jak dadza gwarancje na 200tys km to wezme dwa lub trzy,,
  • ~50
    (2012-09-06 19:44)
    Według mnie jes zle że silnik jest na pasku rozrządu mam złe wspomienia z tego typu konstrukcjami metal nigdy nie będzie dobrze współpracował z gumą i odwrotnie,coś wiem na ten temat.
  • ~????
    (2012-09-09 22:58)
    a czy tym zlomem moznz jezdzic
  • ~vh
    (2012-09-06 17:53)
    Psuc bedzie sie tak czesto jak nowoczesne diesle, co do niemieckosci - przeciez ten ford to europejczyk i pewnie tez zaprojketowany przez Forda z Koloni.

    Nie rozumiem dlaczego ludzie mysla ze doladowany mozec byc tylko diesle a benzyna musi byc wolnossaca - te same kompnenty o takiej samej awaryjnosci... jakos kupujecie diesle i nie martwicie sie co bedzie jkap adnie turbina a tu nagle wielkie aj waj ze uturbiona benzyna.
  • ~a ja sobie jeżdźę jagiem i NIGDY
    (2012-09-07 10:50)
    oprócz zwykłych "zabiegów" eksploatacyjnych od 5 lat się NIE WYDARZYŁO !!!
  • ~mario
    (2012-09-06 17:47)
    miałem golfa 5 tak ********** i tak często psującego się auta nie miałem nigdy a co roku zmieniam auta
  • ~jaromir
    (2012-09-06 17:13)
    Zaskakujace jest to, ze pasek rozrzadu w tym silniku pracuje nie na sucho ale w kapieli olejowej. Ot ciekawostka.
  • ~ww
    (2012-09-06 16:51)
    Po 100 tys. km to sie rozwali!
  • ~wrona
    (2012-09-06 16:44)
    VW psuja sie bardziej niz nowoczesny Ford. Poza tym Niemieckie samochody sa b. drogie w utrzymaniu i traca na wartosci b. duzo juz kiedy sie je kupi-stracone pieniadze.
  • ~LAMA
    (2012-09-06 16:33)
    KIEDY TO SIE POPSUJE I JAK CZESTO BEDZIE SIE PSUC - TO JEST PYTANIE
  • ~ja mam tylko 3l. i 265 KM ale zardenizowanynyale
    (2012-09-06 14:13)
    jag to jestTO !!!

Może zainteresować Cię też: