VW psuja sie bardziej niz nowoczesny Ford. Poza tym Niemieckie samochody sa b. drogie w utrzymaniu i traca na wartosci b. duzo juz kiedy sie je kupi-stracone pieniadze.
Psuc bedzie sie tak czesto jak nowoczesne diesle, co do niemieckosci - przeciez ten ford to europejczyk i pewnie tez zaprojketowany przez Forda z Koloni.
Nie rozumiem dlaczego ludzie mysla ze doladowany mozec byc tylko diesle a benzyna musi byc wolnossaca - te same kompnenty o takiej samej awaryjnosci... jakos kupujecie diesle i nie martwicie sie co bedzie jkap adnie turbina a tu nagle wielkie aj waj ze uturbiona benzyna.
Według mnie jes zle że silnik jest na pasku rozrządu mam złe wspomienia z tego typu konstrukcjami metal nigdy nie będzie dobrze współpracował z gumą i odwrotnie,coś wiem na ten temat.
Widać że Auto dziennik to anty VW, bo akurat Ford za bardzo przekombinował z wyglądem chciał zrobić coś na podobieństwo koreańców ale im nie wyszło a co do Passata to nadal jeden z najlepszych samochodów na rynkunie mówiąc juz o nowym CC
Jak to zrobili? Ano normalnie - zamontowali i tyle. Pytanie czy 3 cylindrowy silnik nie będzie miał za ciężko na co dzień. Wydaje mi się, że rozwiązanie z odłączanymi cylindrami jak zastosował VW w najnowszym Golfie ma większy sens. Ciekawe czy zatem do porównywalnego Passata też to zaaplikują.
Fiat z 1/2 litra wyciaga 60 koni... W zasadzie do miasta starczyło by 1/4 litra i 30 kucy
90 tys. ?
I jak z jego trwałością ?
Nie rozumiem dlaczego ludzie mysla ze doladowany mozec byc tylko diesle a benzyna musi byc wolnossaca - te same kompnenty o takiej samej awaryjnosci... jakos kupujecie diesle i nie martwicie sie co bedzie jkap adnie turbina a tu nagle wielkie aj waj ze uturbiona benzyna.