Ministerstwo pozwoli przycisnąć i zmienia ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym

| Aktualizacja:

Ministerstwo Transportu i GDDKiA wsłuchały się w głos wzburzonego ludu i zaczynają drogową rewolucję. Mają też zrobić porządek ze znakami - jest np. zgoda na zmianę ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym.

wróć do artykułu
  • ~stefan
    (2013-03-31 21:54)
    Biały Bór przestanie w końcu robić wszystkich
    w konia ? Tam nie ma obwodnic , uszkodzone jezdnie
    i w nocy na pustych drogach 40 - same świnie !
  • ~MATADOR46
    (2013-03-31 12:08)
    Ograniczenia powinny być realne, a nie absurdalne.
    Łagodny łuk zakrętu to nie "40", gdy można w średnio dobrych warunkach jechać "70". Koniec ograniczenia - za zakrętem 150 metrów?
    PO CO! ! !
    Prosta za zakrętem - KONIEC OGRANICZENIA
    <>
    Nauczyć co niektórych kierowców jazdy na rondach - skutecznie i BEZKARNIE hamują ruch, najchętniej to szlabanikami pozamykali by pozostałe wjazdy i dopiero wjechali by na rondo. TAK Z OSTROŻNOŚCI! ! !
    Przecież 4 samochody jednocześnie mogą wjechać bezkolizyjnie na rondo - to nie - 25% z ostrożności nie wjedzie i BLOKUJE RUCH
  • ~ITD
    (2013-03-28 20:48)
    Mandaty jednakowo dotkliwe bez wyjatkow wyliczane od dochodu!
  • ~Konevka
    (2013-03-28 19:23)
    Zachowaj spokój i jedź z Yanosikiemw telefoni, a żaden fotoradar cię nie złapie
  • ~BUCOWATY
    (2013-03-28 18:26)
    NAUCZYC PIESZYCH PRZECHODZENIA NA PASACH
  • ~Najlepiej wrocic
    (2013-03-28 12:30)
    do poczatkow motoryzacji kiedy to przecd automobilem szdl czlowioek z choragiewka i krzyczal "tu sie jedzie"
  • ~henryk
    (2013-03-28 12:18)
    jestem za ograniczeniem prędkości w terenie zabudowanym, ale najpierw niech złodzieje zrobią obwodnice wszystkich małych i dużych pipidówek
  • ~Robnad
    (2013-03-28 12:01)
    ~Zachód2013-03-28 10:26
    "W całej Europie przechodzi się na 30km/m w mieście, szybciej wolno jechać tylko gdzie jest wyraźnie zaznaczone"

    no to może 10 na godzinę?

    absurdalne zmiany robione pod 80 + za kierownicą.
  • ~Stanliei
    (2013-03-28 11:59)
    A te nieuki z STRAŻY MIEJSKIEJ i tak robiom swoje do nik nic niedociera tylko KASA KASA Szczury P.olskę O.okradamy
  • ~Smok
    (2013-03-28 11:41)
    Debilne przepisy dla debili (dotyczy dużej części kierowców)
  • ~jazu
    (2013-03-28 11:16)
    to kierowcy maja ustalac predkosc, oznakowanie, zagrozenia?

    A za co biora pieniadze urzedasy???
  • ~kamerdyner
    (2013-03-28 10:43)
    ~Lesio - nie wszyscy ludzie są zmotoryzowani, bezpieczeństwo niezmotoryzowanych i pasażerów to też obowiązek ministerstwa,
    rekapitulując - ministerstwo jest dla ludzi - niezmotoryzowanych, pasażerów pojazdów i dopiero na szarym końcu dla zmotoryzowanych
  • ~Zachód
    (2013-03-28 10:26)
    W całej Europie przechodzi się na 30km/m w mieście, szybciej wolno jechać tylko gdzie jest wyraźnie zaznaczone.
  • ~Lesio
    (2013-03-28 10:25)
    Monister Nowak zapomina o jednej, fundamentalnej, zasadzie - to ministerstwo jest dla ludzi, a nie ludzie dla ministerstwa.

    Władza powinna ułatwiać kierowcom życie (dobre drogi, bezkolizyjne skrzyżowania, przejścia dla pieszych na kładkach) a nie bezsensownie stawiać fotoradary i kupować kolejne mobilne urządzenia do łapania kierowców...

    Ale Nowak nie ma na tyle inteligencji (albo chęci), żeby to zrozumieć.
  • ~2,0 l turbo, awd
    (2013-03-28 10:15)
    ale ludzie za kierownicą tych samochodów znacznie głupsi, więc jeżeli podnosić t odo 60, bo 70 to bedzie masakra
  • ~xILUVKATDENNINGSx
    (2013-03-28 10:07)
    Zakaz niekompetentnych ministrów na terenie zabudowanym
  • ~Edward Sopot
    (2013-03-28 09:50)
    No nareszcie

    No nareszcie ktoś zauważył że od czasów Gomółki ( 50 km/godz ) zmieniły się drogi ... zmieniły się samochody ! ! ! już nie hamujemy z 100/godz Warszawą czy Syrenką przez 100 metrów

    Teraz samochody są znacznie bardziej bezpieczne