Pierwsze sztuki trafią do salonów na przełomie grudnia i stycznia. Podstawowy pro_cee'd z silnikiem benzynowym 1.4/109 KM kryje sześć poduszek powietrznych, klimatyzację, ABS, elektrycznie sterowane szyby i ABS. Cena takiego cacka startuje od 51,4 tys. zł.
Samochód z większym i mocniejszym motorem 1.6/122 KM kosztuje 53,9 tys. zł. Topowa, najszybsza jednostka 2.0/143 KM wymaga dopłaty 6 tys. zł. Za najtańszego turbodiesla 1.6 CRDi/115 KM trzeba zapłacić 60,9 tys. zł. Wysokoprężna 140-konna wersja 2.0 CRDi kosztuje o 4 tys. zł więcej.
Przypominamy, że nowy pro_cee'd w całej Europie jest sprzedawany z 7-letnią gwarancją. Podobnie jak cee’d pięciodrzwiowy i sporty wagon, czyli kombi.
Model 5d dostał maksymalną notę - 5 gwiazdek za ochronę dorosłych pasażerów. To pierwszy taki wynik w całej historii testów Euro NCAP - wcześniej żaden samochód Kii nie dostał 5-gwiazdkowej oceny. Mało tego, nigdy koreańskie auto nie zdobyło takiego wyniku.
Taśmy ruszyły sześć tygodni wcześniej, niż planowano. To już trzeci model z kompaktowej gamy Kii. Za chwilę do pięciodrzwiówki i kombi sporty wagon dołączy dynamiczna wersja trzydrzwiowa pro_cee'd.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama