Nie podali nic na temat mocy i silnika. Jedno jest pewne - odgrażają się, że chcą napsuć krwi najlepszym, np. Porsche. Z przecieków wiadomo, że silnik będzie miał 3.8 l pojemności, a jako opcję będzie można zażyczyć sobie tytanowy wydech. W takiej konfiguracji auto stanie się lżejsze o 10 kg, czyli także szybsze.

Ale czy na tyle, by ponad 20 km pętli na Nurburgringu zaliczyć szybciej w 7 minut i 32 sekundy? Autorem rekordu jest Horst von Saurma, a narzędziem seryjne porsche GT2.

Wszystko przed nissanem, bowiem najszybsze jak na razie kółko na Nurburgringu należy do prototypowego modelu skyline GT-R . Trwało 7 minut i 38 sekund, czyli wolniej o 6 s. Porsche może się już bać…

Nissan obiecuje dostarczać GT-R-a w trzech różnych specyfikacjach. Znana jest też cena - 7.8 mln jenów (ok. 180 tys. zł). W japońskiej walucie, bo właśnie tam trafi do sprzedaży na początek, zaraz po październikowej premierze w Tokio.

W pierwszych miesiącach 2008 roku pojawi się wersja z kierownicą po lewej stronie. Pierwsi skosztują jej kierowcy z USA. Europejczycy muszą poczekać do połowy 2008 roku. Podobno cierpliwość zostanie nagrodzona...