Z warszawskiej FSO wyjadą terenówki dla każdego

| Aktualizacja:

Wygląda na to, że eksperci zbyt wcześnie zamknęli FSO w grobowcu. Oto legendarną fabryką samochodów z Żerania bardzo mocno interesuje się duży koncern słynący z produkcji m.in. tanich aut terenowych...

wróć do artykułu
  • ~Bibilijny
    (2010-12-17 11:05)
    Smutna nauczka z Daewoo, tak to bywa z egzotyką. Sprzedać tereny , a zakłady prznieść w łódzkie albo podkarpackie tylko nie daj Bożę znowu z egzotyczymi firmami. Jedynie TATA to ma pole do popisu, pozostałe to jeszcze egzotyka. Volkswagen ze Skody zrobił auto , którym jeździ cała Europa, Daewoo z Żerania zrobił smród i problemy.
  • ~Tomek
    (2010-12-17 11:14)
    ale przynajmniej nie z
    podatnika jak niektóre zakłady
    a ostatnio widziałem nawet Lanosa ze znaczkiem FSO
    żal Żerania:(
  • ~fl
    (2010-12-17 11:25)
    mam lanosa od nowosci b dobre auto a ze puscili bankruta to inna sprawa , fakt faktem ze auta robili niezle
  • ~Da.
    (2010-12-17 11:32)
    FSO to klasyczny przykład polityki gospodarczej realizowanej przez naszych wspaniałych polityków takich jak niezapomniany Premier Pawlak... Pamiętacie...
  • ~Janusz Jablonka Melbourne
    (2010-12-17 11:34)
    Tylko nie Tata , firma to probowala sprzedawac swe samochody w Australii cena moze i byla przystepna ale jakosc ... praktycznie po trzecha latach pojazd nadawal sie tylko na czesci.
  • ~observetor
    (2010-12-17 12:18)
    Tak się zastanawiam czy do FSO jest przypisane badziewie i niska jakość technologiczna? Jak nie Pabiedy, to Syreny, chwile wiało zachodnią technologią w postaci leciwego FIATA 1300/1500 w nowszym ale brzydszym opakowaniu, potem totalny niewypał jakim był Polonez. Postkomuchy zamieniły te niedoróbki na koreańskie wydumki by wreszcie doczekać się indyjskiej Mahindry. Jedyny plus z tej całej technologicznej tdety że ludzie mają pracę.
  • ~Drzazga 101
    (2010-12-17 12:27)
    O Matko, marka marką, cokolwiek by tam nie robili, to niech robią, żeby tamtejsze Ludzieńki mieli pracę. Tylko niech te pieprzone radne nie podnoszą tak opłat za ziemię, żeby tylko pani prezydent i szefom miejskich spółek wepchać w dupska forsę, a Ludzieńki na kuroniówkę. Co za brak wyobraźni. NAWET żeby kasa miejska była PEŁNA po sufit, to jednak akurat w tym czasie nie wypada brać z niej pełnymi garściami, ale który by tam Platformers, czy Pisior oglądał się na takie sprawy, jak można coś pociągnąć z państwowego, czy samorządowego cycka. Za komuny też się ciągnęło, ale tak, żeby się najeść, ale go nie urwać. Hej !-
  • ~naiwny
    (2010-12-17 12:35)
    FSO zaprzepaściło swoją szense od samego początku POLITŁUKI oddały temu który dawał najwięcej na LEWO KASY i tylko dlatego mieliśmy te a nie inne auto.
  • ~fso_polonez
    (2010-12-19 19:53)
    Jak bryka będzie dobra i dobrze i wygodnie jeździć , jeszcze za rozsądną kasę - to będzie OK. Aby ludzie mieli pracę. Na Logana też ludzie wybrzydzali , a teraz się czeka 3 miesiące . Lanosy to były naprawdę auta nie do zajechania , i nie rdzewiały. Czyli baza jest .
  • ~były prac FSO
    (2010-12-21 05:29)
    Ci ludzie nie są już w stanie niczego zbudować. Dopuścili do likwidacji jedynej polskie fabryki samochodów osobowych a to w obecnych czasach Polski jet niemożliwe do odtworzenia. Bielsk i jakieś tam Ople to tylko montownie.
    Związkowcy stracą, te różne pijaczki z pod znaku "S"...miasto zarobi za grunta i tyle ...

Może zainteresować Cię też: