Szkolenia są jednym z najistotniejszych elementów rozwoju i doskonalenia sieci dilerskiej. Przechodzą je zarówno dyrektorzy stacji, jak i pracownicy salonów i serwisów. Obejmują one tak istotne obszary jak: zarządzanie, księgowość zarządcza, komunikacja w firmie, wdrażanie procedur, wiedza o produktach, procesy nakierowane na podnoszenie jakości obsługi klienta zarówno w serwisie, jak i w salonie. Wiedza i umiejętności pracowników salonów i serwisów weryfikowane są poprzez specjalne testy w procesie certyfikacji.

Reklama

Nowe Centrum Szkoleniowe, które zlokalizowano przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie, ma powierzchnię 260 metrów kwadratowych. Składa się z 2 sal szkoleniowo-prezentacyjnych, zaplecza socjalnego i 100-metrowego warsztatu technicznego, wyposażonego w podnośnik i pełen komplet narzędzi diagnostycznych.

"Inauguracja naszego nowego ośrodka szkoleniowego zbiegła się w czasie z cyklem szkoleń związanych z wprowadzeniem na rynek najnowszego modelu Mitsubishi: crossovera ASX. Do końca roku w ośrodku odbędzie się także kilkadziesiąt innych szkoleń i sesji treningowych" - podkreśla Arkadiusz Tomala dyrektor zarządzający polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors.