Do wyboru są dwie opcje. Pierwsza - dach i tylna klapa z matowo-czarnym lakierem kontrastują z perłowo-białym kolorem reszty karoserii. Druga - czarny zamienia się w biały, a boki maluje perłowo-złota farba.
Pod smukłą, dwubarwną maską pracuje turbodiesel - trzylitrowy agregat TDI. Moc jest większa od seryjnej o 32 KM, dzięki czemu napęd quattro porusza 272 KM. Dla chętnych może być nawet 300 KM, ale wtedy trzeba założyć nową turbosprężarkę.
Wzrost osiągów to także mocniejsze hamulce. Specjalne felgi (18, 19 lub 20 cali) osłaniają niemal 40-centymetrowe tarcze (380 mm). Do zobaczenia w galerii…
Niecodzienną wersję A5 wypuścił niemiecki tuner ABT Sportline. AS5 jest mocniejsze, szybsze i z ciekawym lakierem. Oto stylowe coupe Ingolstadt, jakiego nie znacie…
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama