Ewolucja karoserii jest delikatna. Dociekliwi wypatrzą większe logo, nowy kształt zderzaków. Z tyłu oba auta dostały nowo zaprojektowane światła w technologii LED.
Najciekawsze modyfikacje skrywa chłodna karoseria. Wszystkie samochody "oddychają" przez bardziej rasowy układ wydechowy. Topowa turbobenzynowa pięciocylindrówka T5 dostała 10 dodatkowych koni - teraz ma ich 230!
Kolejną nowością jest sześciobiegowa skrzynia do 180-konnego turbodiesla D5. Dzięki niej kierowca dostaje pod nogą 400 Nm momentu obrotowego - czyli o 50 Nm więcej w porównaniu do wersji z automatem.
Kabina? Właściwie nietknięta - tak samo minimalistyczna i łatwa do opanowania. Świeży akcent to wykończenie nordyckim jasnym dębem - ładne.
Wyposażenie? Jeszcze mocniej atrakcyjne niż poprzednio. Na liście opcji pojawiły się skrętne reflektory biksenonowe. Dla poprawy bezpieczeństwa światła hamowania wzbogacono w funkcję EBL (Emergency Brake Lights) - kiedy kierowca nagle i mocno zahamuje urządzenie, niczym flash wyzwala czerwony błysk.
Kiedy na drodze? Podobno tego lata. My już teraz zapraszamy do galerii i na film.
Szwedzki producent zdradził efekty operacji upiększającej limuzyny S40 i kombi V50. Z zewnątrz oba auta dojrzały, są mocniej napięte. Bardziej radykalne zmiany zaszły pod spodem. Poznaj detale!
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama