Mazda 626 2.0i (1997-2002 r.)od 19 tys. zł
CENY CZĘŚCI (ZŁ)ASO/ZAM.filtr oleju25/18klocki hamulcowe (przód, kpl.)450/110tarcze hamulcowe (przód, kpl.)540/220błotnik przedni763/728reflektor przedni455/398DANE TECHNICZNE – 2.0 16V Silnik: benz., R4/16V, poj. 1991 cm3, wtrysk wielop. Moc maks. 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min. Maks. mo ment 178 Nm przy 4500 obr./min. V maks.: 208 km/h. Przysp. 0-100 km/h: 9,6 s. Spalanie (wg EU: miasto/poza miastem/średnie): 10,8/6,5/8,1 l/100 km. Napęd przedni, skrzynia 5b manualna. Pojemność zbiornika paliwa 64 l. Pojemność bagażnika 502 l. Świetna praktyczność i funkcjonalność oraz solidna budowa, ale brak styluOCENA: 5+ LISTA USTEREK Korozja pojawia się na elementach podwozia, układzie wydechowym oraz podzespołach nośnych podwozia (1), spotykane są przypadki zerwania paska rozrządu oraz przepalona uszczelka pod głowicą (konsekwencja uszkodzenia pompy wody) (2), niedomagania hamulca ręcznego (3). Deska ergonomiczna i solidnie zmontowana, ale zaprojektowana bez polotu Silnik ma dwa wałki rozrządu i 16-zaworową głowicę. Rzadko się psuje