Zmiany są łato zauważalne - podwójne reflektory w kloszach zaciągniętych na błotniki, a między nimi nowe logo Fiata na atrapie oprawianej w chromowaną ramkę. Tyle przód. Od strony wydechu będzie inny zderzak i bardziej wyraziste światła. Cóż, kilka drobnych poprawek i od razu widać zwiewny, Włoski styl…

Kosmetyczka nie oszczędził też kabiny. Świeże materiały zadbają o jeszcze przyjemniejszy klimat podróżowania. Zmieniono też deskę rozdzielczą. W wyposażeniu pojawił się nowy system DVD i układ Blue&Me - to sprytne urządzeni potrafi recytować sms-y z telefonu komórkowego. Krótko mówiąc - będzie jeszcze bardziej luksusowo i wygodnie.

Silniki pozostały po staremu - podstawowy motor cromy to 1.8/140 KM. Potem jest jednostka 2.2 o mocy 147 KM. Większy wybór dają turbodiesle Multijet: 1.9 (120 albo 150 KM) lub topowy 2.4 20V, który produkuje 200 KM.

Bezpieczeństwa dopilnuje pełne "opoduszkowanie" (7 airbagów w tym jeden chroniący kolana kierowcy) do spółki z licznymi układami elektronicznymi. Przypominamy, że w testach zderzeniowych Euro NCAP croma dostała maksymalną ocenę 5 gwiazdek.

Odmłodzona croma zadebiutuje oficjalnie na grudniowym show samochodowym w Bolonii. Do kupienia pojawi się w 2008 roku.

Ciekawostka na finał - następna w kolejce do odświeżenia czeka panda. Jak będzie wyglądać? To jeszcze tajemnica...









Reklama