Inne / Axel Wierdemann

"Nowa astra jest najbardziej zaawansowanym technicznie samochodem seryjnym produkowanym w Polsce. Cieszy się ogromną popularnością - w Europie zamówiono już ponad 45 tys. aut i zapotrzebowanie ciągle rośnie. W Polsce nową astrę będzie można wypróbować w ten weekend - w salonach Opla czekają na kierowców samochody testowe. Wtedy też dilerzy rozpoczną przyjmowanie zamówień na nową astrę IV, a jej odbiór przewidziany jest na początek 2010 roku." - powiedział dziennikowi.pl Przemysław Byszewski, dyrektor biura prasowego GM Poland.

>>>Opel uciekł Rosjanom i produkuje w Polsce

Reklama
Inne

Od początku sprzedaży Opel stawia przed kierowcami 8 jednostek do wyboru - 4 benzynowe o pojemności 1.4 i 1.6, które dadzą od 100 do 180 KM (1.6 turbo). Cztery turbodiesle CDTI to 1.3/95 KM, 1.7/110 i 125 KM oraz 2.0/160 KM - każdy z tych silników ma założony filtr cząstek stałych. Dwie jednostki są polskiej produkcji - 1.3 z Bielska (Fiat GM Powertrain) i 1.7 z Tychów (Isuzu). Specjaliści spodziewają się, że prawie połowa kupujących nową astrę wybierze właśnie turbodiesla.

Reklama

Do najmocniejszego silnika benzynowego i topowego turbo diesla zamiast skrzyni manualnej można zażyczyć sobie 6-biegowy automat - kosztuje 5 tys. zł ekstra.

>>>Ale jazda! 200 km/h nowym oplem z Polski

Najtańszy model to Essentia z silnikiem benzynowym 1.4/100 KM - auto kosztuje 58 500 zł. Na pokładzie seryjny system ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne, elektrycznie regulowane szyby przednie, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Auto stoi na 16-calowych felgach stalowych. Najtańszy turbodiesel 1.3/95 KM - 67 700 zł.

Samochód w bogatszej odmianie Enjoy to Essentia plus klimatyzacja, kurtynowe poduszki powietrzne, radioodtwarzacz CD, aktywne zagłówki i długa lista tapicerek. Cena - od 63 650 zł z silnikiem 1.4/100 KM.

>>>Zapomnisz jak tankować samochód







Topowe wyposażenie Cosmo zawiera dwustrefową automatyczną klimatyzację, 17-calowe alufelgi, radioodtwarzacz CD, komputer pokładowy, tempo mat, elektryczny hamulec postojowy i kierownicę obszytą skórą. Cena startuje od 68 450 zł. Najdroższy model z 2-litrowym turbodieslem kosztuje 91 450 zł.

Wcielenie Sport kosztuje tyle samo co Cosmo. Dynamiczniej stylizowana wersja różnić się od wersji Cosmo innym obszyciem kierownicy i przyciemnionymi kloszami przednich reflektorów.

Czytaj dalej>>>










Ceny Astry IV z silnikami benzynowymi:


Reklama

Essentia:

1.4/100 KM - 58 500 zł

1.6/115 KM - 61 500 zł

1.4 Turbo/140 KM - 66 500 zł

Enjoy:

1.4/100 KM - 63 650 zł

1.6/115 KM - 66 650 zł

1.4 Turbo/140 KM - 71 650 zł

1.6 Turbo/180 KM - 76 500 zł

Cosmo/Sport:

1.4/100 KM - 68 450 zł

1.6/115 KM - 71 450 zł

1.4 Turbo/140 KM - 76 450 zł

1.6 Turbo/180 KM - 81 450 zł

Ceny Astry IV z turbodieslem CDTI:

Essentia:

1.3/95 KM - 67 700 zł

1.7/110 KM - 71 500 zł

Enjoy:

1.3/95 KM - 72 850 zł

1.7/110 KM - 76 650zł

1.7125 KM-80 650zł

2.0/160 KM-86 650zł

Cosmo/Sport:

1.3/95 KM - 77 650 zł

1.7/110 KM - 81 450 zł

1.7/125 KM - 85 450 zł

2.0/160 KM - 91 450 zł