19 mld euro - taką wartość według Ministerstwa Gospodarki może osiągnąć zeszłoroczny eksport wyrobów przemysłu motoryzacyjnego (w 2013 - 17,9 mld euro.).
Niezmiennie największym odbiorcą pozostają Niemcy, do których trafiło 31,7 proc. polskiego eksportu motoryzacyjnego ogółem. Jednocyfrowe udziały mają Wielka Brytania i Włochy (odpowiednio 8,9 i 8,7 proc.) oraz Czechy i Francja (odpowiednio 7,4 i 5,6 proc.).
Z danych resortu gospodarki wynika, że w 2014 r. polskie fabryki opuściło w sumie 578 311 szt. samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Jest to nieznaczny wzrost produkcji o 0,6 proc. w stosunku do ubiegłego 2013 r.
Kto w 2015 szykuje się do poważnego ataku w Polsce? Dziennik.pl sprawdził, co nowego światowe koncerny szykują do produkcji nad Wisłą na bieżący rok i dalej - inwestycje sięgają miliardów…
Zrobiliscie nam kolonię karną i prubujecie wmówić że to sukces.Już PO was zasrańce..
"proste.. lepiej żeby nie było tych fabryk... żeby niczego nie było... jak ci sie nie podoba spadaj na białoruś .. tam jest **********"
cieszysz się, że robisz za "czarnego luda"?
wiesz, że nawet z powrotem przenoszą produkcję z Azji do Polski, bo wychodzi taniej.
to, że zlikwidowano przemysł polski, bo mamy być tylko rynkiem zbytu i darmowej siły roboczej cię cieszy"? mentalność raba POkemońskiego.
?
Gdzie je placa? Gdzie lokuja pieniadze zarobione w Polsce? Oczekujemy odpowiedzi od nieszczesnych wladz