• ~Aboj
    (2013-09-29 12:07)
    Kiedyś jak żyli fachowcy po przedwojennych uczelniach produkowaliśmy statki, okręty,samoloty, całe kompleksy energetyczne. Dzisiejsi młodzi PO wybitnych studiach dukający po angielsku nie potrafią wyprodukować dzwonka rowerowego.
  • ~Aboj
    (2013-09-29 11:50)
    Matoł zastał Polskę murowana zostawi drewnianą. Bo to małpa w gajerze za 10 tysiaków skrojonych skarbowi państwa.
  • ~lancki
    (2013-09-14 18:11)
    Cale szczescie! Nie dalismy sie niemieckiemu imerializmowi! Mamy naszych inzynierów i robotników. Nie bedziemy pracowac dla obcych kapitalistów. Nie dalismy sie wykorzystac! I tak trzymac. Obce koncerny z Polski won! Uciekac!
  • ~Wojtek z Chomiczówki
    (2013-09-05 07:43)
    To było ukartowane już od dawna. Czechami bardzo łatwo manipulować, jak holendrami. I eksperymentować na żywej tkance. Będą pierwsi ( z dawnego bloku RWPG ), którym się zalegalizuje marychę czy eutanazję.

    FSO, FSC, ZSD, FSM, it.p. duże zakłady w Polsce - to duże skupiska nieobliczalnych i buntowniczych Polaków, których trzeba było "spacyfikować", skłócając ich przy okazji. Mocna gospodarczo Polska NIKOMU w Europie nie jest potrzebna, a wręcz przeciwnie. Jeszcze by się znalazł drugi Piłsudski, a przy mocnej, niezależnej Polsce...
  • ~Skoda jednak jest awarjna
    (2013-09-02 18:20)
    Nie podbiła serc , ale na pewno wydrenowała kieszenie.
  • ~cd
    (2013-09-02 11:31)
    U NAS BYŁ TAKI MINISTER CO SIĘ NAZYWAŁ HAUSNER A CHWALIŁ SIĘ NA WSZYSTKICH STACJACH TV JAK TO PRZEPĘDZIŁ Z POLSKI INWESTORÓW FABRYK - HUNDAIA I SAMSUNGA - TACY TO WYBITNI EKONOMIŚCI RZĄDZĄ POLSKĄ . OBYDWIE TE FABRYKI PRACUJĄ NA SŁOWACJI POWINIEN TAM PÓJŚĆ I HAUSNER BY NIEŻREĆ POLSKIEGO CHLEBA.
  • ~no kto
    (2013-09-01 14:14)
    Rozebrali nas na kawałki, a nasza młodzież znikła tak szybko za "dobrobytem", jakby realizowała marzenia otumanionego pokolenia ich rodziców dziś wlepionego w telewizornię.
    Tymczasem i tak Europa zdycha ze starości. Starucha wolała się ratować naszymi dziećmi i tylko pociągnęła Polskę ze sobą.
    Może faktycznie jesteśmy narodem kłótliwców, szantażystów moralnych, snobów, przekupniów i kretynów, ale patrzcie ile europa pompuje kasy abyśmy w tym marazmie pozostawali..
  • ~hengaj
    (2013-09-01 09:44)
    MĄDRZY LUDZIE POTRAFIĄ ZNALEŻĆ WYJŚCIE Z KAŻDEJ SYTUACJI.
    POLAKOWI WYCHODZI TO JAKOŚ CIĘŻKO Z UWAGI NA ZAWIŚĆ JAKĄ
    KIERUJĄ SIĘ MALKONTENCI! W POLSCE JEST ICH ZA DUŻO DLATEGO
    TAK CIĘŻKO KRAJOWI ODBIJAĆ SIĘ OD DNA.
  • ~rob
    (2013-08-31 22:44)
    Tak się kończą rządy lewicy i agentów... POlacy wiedzą na kogo głosować. 20 lat rżadziła nami lewica i centrolewica (UW, PO), więc macie coście wybrali
  • ~Dełu srełu
    (2013-08-31 22:26)
    Chciał VW przejąć FSO,ale znawcy polscy wybrali DEŁU!,bo powiedzieli że VW ma za duże wymagania,prawdopodobnie nic nie chciał "dać" decydentom ówczesnym,zdaję się chcieli oficjalnej daniny,ale VW powiedział że to on robi Polakom łaskę że chce przejąć FSO i nicnie będzie dawał,to się obrazili i DEŁłU wybrali,jaki koniec był wszyscy wiedzą.
  • ~Wiesio13 bicz na PISmatołki
    (2013-08-31 20:42)
    Przypomnijmy jak to za PISu bywalo. Wczesna wiosna 2006 Kaczynski otwieral 150 kilometrów
    autostrady wybudowanej za SLD przez firme Kulczyka.
    Popisal sie przy tym niebywalym klamstwem i bezczelnoscia.
    Stwierdzil ze te 150 km autostrady to zasluga PISu zas to ze w 2007 roku
    bedzie wybudowanych 8 kilometrów autostrad to wina poprzedniego rzadu SLD.
  • ~racja i logika
    (2013-08-31 19:53)
    re ~marcelek2013-08-31 17:35
    Tym razem masz racje!!! Oto byl plan zlikwidowania PL przemyslu a pomoc Czechami/Skodzie
  • ~Zenon
    (2013-08-31 19:19)
    Sam w czeskiej prasie branżowej w 2007 roku czytałem artykuł o polskim przemyśle motoryzacyjnym, Czescy dziennikarze bardzo się dziwili jego szybkiemu upadkowi. przypomnę nie chodzi tylko o FSO, ale także o FSC, Jelcza, ZSD Nysa itp. W temacie sukcesu Skody, warto przypomnieć, że Czesi nie mieli takich " tęgich głów " od motoryzacji, jak: Mieczysław Wilczek, Leszek Balcerowicz, Janusz Lewandowski i Andrzej Olechowski (sprzedawca FSM). Stąd sukces Skody.
  • ~marcelek
    (2013-08-31 17:35)
    nie mógł, bo solidaruchy, które doszły do władzy po1989 roku, wmówiły głupiemu narodowi, że to co było w PRL to jedna, wielka okropność i niewola. I głupi naród to łyknął.
  • ~mądra
    (2013-08-31 17:06)
    w Czechach jeździ Pendolino juz od 8 lat do 3 miast a przymiarki zaczęły sie od roku 1990!!! O czym wy w ogóle bredzicie!!!
  • ~autor
    (2013-08-31 17:03)
    jak możecie porównywać FSO ze SKODĄ??? a octavie z polonezem (pogięło was całkiem???
  • ~straniera
    (2013-08-31 17:02)
    to NIE MÓGŁ być polonez nieszczęsne głupki!!! wy nie wiecie nic o historii zakładów SKODA??? Emil Skoda W 1869 przejął fabrykę i rozpoczął jej rozbudowę, m.in. poprzez budowę bocznicy kolejowej w roku 1886 i rozpoczęcie produkcji broni dla armii Austro-Węgier. Jego zakłady rozwijały się w następnych latach, aby w roku 1899 przekształcić się w Zakłady Škoda - najbardziej znane z produkcji broni w I wojnie światowej i II wojnie światowej.
  • ~polaki to 4 kategoria
    (2013-08-31 16:22)
    polaki I motoryzacja ha ha ha kon by sie usmial ! polaki nie majom rozumu ! lepiej niech to robiom rumuni ! wy polaki nawet ulicy nie umieta wybudowac ani chodnikuf ! tylko butelki po szczynach to wiecie jak wyrzucac ! ot polaki
  • ~Nick
    (2013-08-31 15:16)
    Fajne jet zamieszczone tutaj zdjecie rozebranego samochodu. Zaloze sie o kazde pieniadze, ze max 10% widocznych na nim czesci jest produkowane w fabrykach VAG. Reszta to poddostawcy. Na tym zdjeciu wyraznie widac ile firm padlo razem z FSO. Ile tysiecy ludzi stracilo prace. Dzieki Don Aldo za zniszczenie polskiego przemyslu!
  • ~albert
    (2013-08-31 14:40)
    Wszystko mogło być ale najważniejsze było zachowanie tzw .pakietów dla załogi i związków zawodowych, finał takiej polityki widać choć nie wszyscy chcą go widzieć. Tak to jest jak rewolucję robią związki zawodowe.

Może zainteresować Cię też: