Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Volkswagen passat GTE już w Polsce i jeździ niemal za darmo. A ile kosztuje nowa limuzyna i kombi?

19 maja 2016, 11:09
Volkswagen nie śpi - przed chwilą na polski rynek wjechał tiguan nowej generacji. A teraz rodzina niemieckiej marki powiększa się na o hybrydowego passata GTE, który będzie dostępny jako limuzyna i variant czyli kombi. Na pierwszy rzut oka od wersji z tradycyjnym napędem różni się tylko paroma detalami. A to co nadaje mu sens ukryto pod klasycznymi kształtami karoserii. Poznaj sekrety konstrukcji stworzonej przez niemieckich inżynierów...
Volkswagen nie śpi - przed chwilą na polski rynek wjechał tiguan nowej generacji. A teraz rodzina niemieckiej marki powiększa się na o hybrydowego passata GTE, który będzie dostępny jako limuzyna i variant czyli kombi. Na pierwszy rzut oka od wersji z tradycyjnym napędem różni się tylko paroma detalami. A to co nadaje mu sens ukryto pod klasycznymi kształtami karoserii. Poznaj sekrety konstrukcji stworzonej przez niemieckich inżynierów... / Volkswagen
Inżynierowie Volkswagena wierzą, że świat potrzebuje oszczędnych samochodów dlatego co chwilę serwują kierowcom nowe pomysły na ekonomiczną jazdę. Teraz do Polski niemiecki producent wprowadził nowego passata GTE jako limuzynę i kombi. W codziennej jeździe auto nie potrzebuje paliwa, a pokonanie 100 km kosztuje ok. 7 zł. Cena? Trudno odnieść się do konkurencji, bo w tej klasie jej po prostu nie ma.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama