Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Oto najlepsze samochody na kieszeń Polaka. "Zrealizowaliśmy plan". Zobacz ZDJĘCIA

8 stycznia 2015, 13:25
W 2014 roku zarejestrowano w Polsce ponad 370 tys. nowych samochodów (osobowe i dostawcze), czyli o przeszło 40 tys. więcej niż rok wcześniej. W tym ponad 126 tys. kupili kierowcy prywatni (lepiej o ponad 5200 sztuk w porównaniu z 2013) - wynika z podsumowania Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Które modele samochodów cieszą się w Polsce największym powodzeniem wśród przysłowiowych Kowalskich i Nowaków? O ile hitem wśród firm (czy osób prowadzących działalność gospodarczą) jest Skoda, to klienci indywidualni zmienili upodobania i mają inne preferencje przy wydawaniu pieniędzy. Najpopularniejsza Toyota nie jest hitem. Zobacz, na jakie samochody stać Polaka.
W 2014 roku zarejestrowano w Polsce ponad 370 tys. nowych samochodów (osobowe i dostawcze), czyli o przeszło 40 tys. więcej niż rok wcześniej. W tym ponad 126 tys. kupili kierowcy prywatni (lepiej o ponad 5200 sztuk w porównaniu z 2013) - wynika z podsumowania Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Które modele samochodów cieszą się w Polsce największym powodzeniem wśród przysłowiowych Kowalskich i Nowaków? O ile hitem wśród firm (czy osób prowadzących działalność gospodarczą) jest Skoda, to klienci indywidualni zmienili upodobania i mają inne preferencje przy wydawaniu pieniędzy. Najpopularniejsza Toyota nie jest hitem. Zobacz, na jakie samochody stać Polaka. / Newspix
Które auta są na kieszeń Kowalskiego i Nowaka? Jeśli nie Skoda to co? Niemiecka technologia lepsza niż japońska myśl techniczna? Najpopularniejsza Toyota nie jest hitem. Zobacz, na jakie samochody stać Polaka.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama