Opel Corsa, Grandland X czy Peugeot 208, a może Citroen C3 na jedno kliknięcie i bez wychodzenia z domu? Marki należące do koncernu PSA właśnie ruszają w Polsce z platformami sprzedaży internetowej.

Reklama
Opel Corsa / Media / Enes Kucevic

Wirtualny Salon Opla proponuje samochody ze stoków dilerskich z całej Polski. Można wybierać od Corsy, przez Grandlanda X po Insignię i samochody dostawcze. Producent przewidział też dodatkowe programy promocyjne na wybrane modele.

– Udostępnione narzędzia pozwalają na zdalny kontakt z konsultantami wybranego autoryzowanego salonu marki Opel oraz zapoznać się z samochodem bez potrzeby wychodzenia z domu. Konsultanci odpowiedzą na pytania oraz pomogą w zakupie samochodu. Mogą oni również w zdalny sposób zaprezentować samochód m.in. za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp. Ponadto w celu ułatwienia kontaktu, już wkrótce na stronie firmowej marki Opel będzie można skorzystać z wyszukiwarki konsultantów powiedział dziennik.pl Wojciech Osoś, dyrektor PR Groupe PSA i Opel Poland.

Reklama

Ponadto oferujemy usługi posprzedażne w naszych serwisach, mając na celu zapewnienie mobilności wszystkim osobom, dla których jest to konieczne, oraz umożliwienie im bezpiecznego przemieszczania się. Przestrzegamy niezbędnych środków ostrożności i wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne w autoryzowanych serwisach marki Opel, które pozostają otwarte – podkreślił.

Citroen C3 Aircross / Citroen
Reklama

Także Citroen w swoim Wirtualnym Salonie jak na dłoni podaje aktualną ofertę. Można poznać wybrany model francuskiej marki, a samochód dostępny od ręki zarezerwować maksymalnie na 5 dni. Messenger, Skype czy WhatsApp umożliwiają zdalny kontakt z handlowcem. Bratnie marki, czyli Peugeot i DS w najbliższym czasie również wdrożą podobne rozwiązania.

Peugeot 208 / Peugeot / tibo