Volkswagen ID.3 to największa gwiazda kongresu ImPact Mobility Revolution w Katowicach. Niemiecki producent wierzy, że jego pierwszy samochód elektryczny zostanie trzecim w historii (po Garbusie i Golfie) autem, które otworzy nowy rozdział nie tylko w historii marki, ale także w dziejach motoryzacji. ID.3 ma stać się elektrykiem dostępnym dla milionów kierowców, a nie jedynie milionerów. A w osiągnięciu tego celu ma pomóc specjalna oferta finansowania stworzona przez Volkswagen Financial Services. Na czym polega pomysł niemieckiego giganta motoryzacyjnego?

Reklama

– Oferta finansowa dla modelu ID.3 umożliwi dostępność tego samochodu w niskiej racie wraz z pełnym pakietem serwisowym, w formie leasingu dla przedsiębiorców oraz leasingu konsumenckiego dla klientów prywatnych – powiedziała dziennik.pl Daria Zielaskiewicz, dyrektor marketingu Volkswagen Financial Services.

Ile miesięcznie będzie kosztować użytkowanie ID.3? Zobacz rozmowę z ekspertem VWFS.

Trwa ładowanie wpisu

Reklama

W Polsce VWFS przewiduje trzy rozwiązania ukryte pod nazwą Lease&Care. Kierowca może wybrać opcję zawierającą pakiet przeglądów lub dodatkową przedłużoną gwarancję albo mobilność zastępczą, w ramach której na 7 dni w roku (z możliwością wykupienia usługi na 14 dni) będzie mógł wymienić swoje auto elektryczne na podobnej klasy samochód z silnikiem spalinowym. To ostatnie rozwiązanie może przydać się, jeśli ktoś zechce wyjechać np. na urlop w rejon, gdzie nie będzie możliwości naładowania akumulatorów Volkswagena ID.3.

Volkswagen