Suzuki wprowadzi do Polski nowy rodzaj napędu. Japońskie SUV-y najbardziej pożądane

| Aktualizacja:

Suzuki zanotowało największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek na polskim rynku. Najpoważniejszą stratę zanotował Fiat. Jakie samochody Polacy kupowali najczęściej, a które traciły? Co niebawem czeka kierowców?

wróć do artykułu
  • ~Heniek Ford
    (2019-08-20 19:27)
    A ja też bardzo chwalę Baleno. Za te pieniądze nie ma lepszego samochodu. I naprawdę potrafi spalić poniżej 4 litry na setkę, choć raczej latem i nie na autostradzie przy prędkości powyżej 100. Do tego duży bagażnik, szybko działająca klima, mały promień skrętu i sztywne nadwozie. Oczywiście z wolnossącym silnikiem 1,2. Jak z trwałością to nie wiem, bo przejechałem dopiero 45 tys. Konkurować może z nim tylko nowy Swift, ale ma mniejszy sto litrów bagażnik i jest droższy.
  • ~Rama
    (2019-08-19 15:32)
    Od nowego roku Baleno będzie z logo Toyoty
  • ~tocik
    (2019-08-19 13:49)
    Z japońskich aut jak szukasz dobrego auta to toyota, jedyne japońce które nie rdzewieją na potęgę
  • ~Padre
    (2019-08-15 14:33)
    Podpis pod zdjęciem: "Toyota Corolla TS Kombi, czyli tak będzie wyglądać sylwetka nowego, kompaktowego kombi Suzuki". Pogubiłem się, może ktoś wyjaśni?
  • ~Baks
    (2019-08-13 18:50)
    Suzuki Swift 1.2 przejechałem 550 000 km bez większych problemów. Rozrusznik i alternator fabryczny nietknięte.
  • ~Piotr
    (2019-08-13 16:33)
    Brak wyświetlania zegara w radiu dużymi cyframi to rzeczywiście pewna niedogodność dla osób mających problemy ze wzrokiem. Godzina wyświetlana jest miedzy zegarami małymi cyframi. Ale nie ma idealnych samochodów i baleno też do nich nie należy. Zalety to przestronne wnętrze, bardzo niskie spalanie, niezły komfort jazdy, niska cena zakupu.
  • ~Mirko Bielsko Biała
    (2019-08-13 10:57)
    Puk Puk może wreszcie ktoś mi odpowie??? SUZUKI BALENO Za brak wyświetlania zegara w radiu to konstruktor powinien na mordę wylecieć , na wysokości oczu jakiś dowcipniś umieścił temperaturę na zewnątrz a zegar małymi cyframi na dole tak że niska osoba musi się nachylić.Ten samochód ( nowy ) kupuje przedział wiekowy 45 - 60 + więc i ze wzrokiem już problemy .Ja widzę dobrze ale na dali w bliży nie widzę wyraźnie zegara w tak małych cyfrach. No i zapięcie pasa pasażera ,uchwyt jest tak krótki że w zimie w kurtce grubej kopanie się z koniem przy zapięciu.Ogólnie auto w swojej klasie bije na łeb konkurencje choćby w spalaniu. I ostatnie , w Warszawie w dwóch salonach ,w Krakowie , w Częstochowie nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć czy jak nie zapnę pasa jako kierowca to poduszka czołowa wystrzeli przy kolizji czy nie .Jestem po operacji kręgosłupa i mam zaświadczenie ,nie używam pasów ,ale dla własnego bezpieczeństwa chciałbym wiedzieć .Może Pan Piotr Dulnik zna odpowiedź.

Może zainteresować Cię też: