Napęd hybrydowy przekonał już dziesiątki tysięcy polskich kierowców. Teraz nowa generacja jest lepsza od diesla

| Aktualizacja:

Inżynierowie z Toyoty od 42 lat bawią się prądem, a ściślej mówiąc pracują nad zastosowaniem hybrydowego napędu spalinowo-elektrycznego w samochodach. Efekt?

wróć do artykułu
  • ~TTT
    (2019-05-07 14:48)
    Rewelacja :) a jak to się ma do ładowania "eko prądem" z "eko czystego węgla" w naszym kraju :)))))
  • ~Pieta
    (2019-05-07 21:34)
    krypto reklama
  • ~MT
    (2019-05-07 19:03)
    Brawo autor za stosowanie slowa - akumulator zamiast bateria (no moze raz). Samochody hybrydowe i elektryczne jezdza na a k u m u l a t o r a c h, a zabawki sa na baterie. Niestety ang. slowo battery - jest czesto w takich przypadkach niewlasciwie tlumaczone jako bateria.
  • ~dnc
    (2019-05-08 07:43)
    Jeżdziłem przez krótki czas Toyota Auris. Model z 2014 roku. Po pierwsze auto jest ciche. Na tyle ciche, że jadąc po parkingu ludzie wchodzą pod koła po nie słyszą, że ktoś jedzie. Po drugie o ile w mieście jest OK, to po za nim i tak włącza się silnik spalinowy i cała oszczędność bierze w łep. Po trzecie hybryda jest formą przejściową. Przyszłość to auta z napędem wodorowym. Nawet silnik elektryczny to przeżytek.
  • ~tomaszewski
    (2019-05-08 14:17)
    Hybrydy są zdecydowanie lepsze jak diesle pod kątem wytrzymałości i tego jak mało zanieczyszczeń produkują, dlatego toyota zdecydowała się na wycofanie diesli z większości segmentów
  • ~man
    (2019-05-08 22:29)
    Nie ma co się dziwić, toyota od lat pracuje nad hybrydami. Są trwałe i solidne, diesle to już przeżytek, szczególnie, ze ciągle zaostrzane są normy spailn
  • ~olooo
    (2019-05-12 23:04)
    Po Wawie jeździ sporo rav4 hybrid, całkiem zgrabne auto
  • ~krzyhoo1
    (2019-05-09 21:22)
    Ceny wyprzedażowe : Yaris 1,5 ("Premium + City") - 53,5 tys. zł, Hybryda - 67,9 tys. zł, tj 27% drożej (14,4 tys. zł). To jest równowartość ca 2800l benzyny, co średnio polskiemu kierowcy wystarczy na 3 lata jazdy. Różnica w zużyciu paliwa (na korzyść hybrydy) tylko przy spokojnym ruszaniu spod świateł i manewrowaniu po parkingu Biedronki w poszukiwaniu miejsca. IMO, bez żadnego sensu ekonomicznego i technicznego. Jak ktoś ma kasę na szpan, albo może wrzucić w koszty, to proszosbardzos
  • ~Hubert
    (2019-05-08 14:51)
    Camry możliwe. Ja mam RaV 4 12 lat. Na liczniku 350 tys km. Jedyne co wymieniłem tylk raz to hamulce klocki i tarcze. Ten co narzeka na Rawke niech nauczy się ją szanować i odpowiednio jeździć. To auto mojego życia ani kropki rdzy bez specjalnych zabezpieczeń. Dodam że mam sąsiada myśliwego który dorżnał kompletnie to cudowne auto. W 8 lat.
  • ~fenix
    (2019-05-10 12:07)
    Mam yaris w wersji hybrydowej i jestem mega zadowolony, spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 3,5l na 100km w cyklu mieszanym. W większość aut w segmencie b nie było by to możliwe
  • ~Zybi
    (2019-06-04 22:19)
    no toyota przoduje według mnie jeśli chodzi o hybrydy. Są po prostu najlepsze :) wystarczy się umówić na jazdę próbną w salonie carolina toyota wola i już człowiek nie chce się przesiąść do diesla czy na benzynę

Może zainteresować Cię też: