Londyn, Paryż, Berlin, Pekin, Istambuł, Moskwa, a teraz Warszawa. W centrum stolicy przy Placu Trzech Krzyży rusza pierwszy w Polsce ekskluzywny salon Audi City. Jednak nie jest to typowy dilerski salon sprzedaży znany kierowcom. Po przekroczeniu szklanych drzwi otacza nas ciepło luksusowego apartamentu czy klubu, a nie chłodnego miejsca, w którym handluje się autami. Na dwóch piętrach w ciszy można poznać od podszewki wszystkie modle z gamy niemieckiej marki.

Reklama

Polski rynek dóbr luksusowych rozwija się bardzo dynamicznie, a branża motoryzacyjna premium rośnie szybciej niż cały rynek samochodów w ogóle. Polacy stają się coraz bogatsi, lubią otaczać się ładnymi przedmiotami wysokiej jakości – niewątpliwie należą do nich nasze auta. Wystarczy powiedzieć, że w Polsce średnia cena sprzedawanego Audi jest wyższa niż w Szwajcarii. Stąd pomysł na stworzenia samochodowego miasta w mieście, które pozwoli nam być jak najbliżej naszych klientów – mówi dziennik.pl Michał Bowsza, dyrektor marki Audi.

Średnia cena samochodu Audi kupowanego przez Polaka to ok. 250 tys. zł. Najczęściej wybieranym modelem jest SUV Audi Q5.

Miliony kombinacji pod ręką

Reklama

W specjalnych salach po założeniu gogli VR można poczuć się, jakby siedziało się za kierownica prawdziwego samochodu. Specjalny doradca pomaga skonfigurować wymarzony model z milionów opcji i dodatków. Za jednym kliknięciem zmienia wzór i rozmiar felg, okładzinę na desce rozdzielczej czy tapicerkę foteli. Co ważne, każde auto jest wyświetlane na ekranach o przekątnej 98 cali. Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. Widok jest na tyle autentyczny, że oddaje najmniejsze załamania i odbicia światła, jakby oglądało się realne Audi.

dziennik.pl

– Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie – mówi Przemysław Schwarzm, dyrektor marketingu Audi w Polsce. – Oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych, są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone – dodaje.

dziennik.pl

W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi. Przewidziano też auta do jazdy próbnej.

PAP / Rene Fluger

Elektryczne Audi w Polsce

Niebawem pojawi się tam prawdziwa gratka dla fanów motoryzacji, czyli Audi e-tron – pierwszy w pełni elektryczny SUV w historii producenta z Ingolstadt, który zapewnia ponad 400 km zasięgu na jednym ładowaniu (CZYTAJ WIĘCEJ>>).

Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule i w Moskwie. Ten ostatni działa tuż przy Placu Czerwonym.
dziennik.pl
Audi
Audi