E-samochodem w Polskę. "Ładowarkę trzeba było otwierać łomem"

| Aktualizacja:

Dziennikarze z pięciu redakcji przetestowali cztery popularne auta elektryczne na trasie Warszawa–Wrocław–Warszawa. Taka wyprawa to wyzwanie logistyczne. 

wróć do artykułu
  • ~gosc - 268
    (2018-11-03 21:27)
    dziennikarze motoryzacyjnij w polsce przetestowac samochody elektryczne na mazowszu wschodnim pojazdy elektryczne wlasnie jak hiundai kona suv electric , kia niro suv electric i ninsson leaf electric 40 kwh i ninsson leaf e - nv 200 evalia electric , test ty pojazdow po mazowszu wschodnim po ich gminach wlasnie tych pojazdow elektryczny na mazowszu jak jest im zle i narzekaja bardzo na samochody elektryczne , a co mja ludzie posiadajacy samochody elektryczne na mazowszu wschodnim gdzie niema zadnej stacji ladowania samochodow elektrycznych zadnych na mazowszu i gminach mazowsza calego wschodniego niech pojezdza takim samochodami po gminnych ulicach mazowsz to zobacza jak wtedy beda musieli ladowac samochody elektryczne w gminach mazowsz , rebertow AON , wesola gmina , sulejowek , milosna stara , zakret , konik stary , konik nowy , hipolitow , czy chalinow pkp , wielgolas , debe wielkie , minsk maz i dalej od kaluszyna do siedlce nigdzie auta elektrycznego nie naladuja wogule swego samochodu elektrycznego dziennikarz radiowi RFM - m z warszawy , niech innym tylkow nie obrabiaja swojm radiju , niech o elektromobilnosci zaczna mowic w swoim radiu RFM ..
  • ~bobek
    (2018-05-06 17:40)
    niezłe przygody. Ja się na elektryczne auto nigdy raczej nie skusze. mam swoej korando i korando i bez zarzutu się sprawuje. Tutaj jak się rozładuje to szukaj wiatru w polu a stacje benzynowe to prawie na każdym kroku są
  • ~Łukasz Bum
    (2018-04-26 17:07)
    Jak ładowarek na trasach z odpowiednim złączem jest na lekarstwo??? Błagam... wystarczy spojrzeć na aktualną siec Greenwaya. Oni maja złącza dopasowane do wszystkich modeli. Przeciez spokojnie da sie przejechac dluzsza trase elektrykiem. Niejednokrotnie zreszta juz to robilem jako PH. Wystarczy przemyslec wczesniej droge albo najlepiej sciagnac sobie ich apke i zarejestrowac panelu kierowcy. Wtedy nie ma szans na wpadki z brakiem prądu po drodze
  • ~Darek.M
    (2018-04-24 14:50)
    i3 bateria 33 kWh a silnik 75 kW czyli przy pełnej mocy wystarczy na jakieś 30 minut i 75 km... na autostradzie co 70 km kolejka do gniazdka ;-)
  • ~toj
    (2018-04-24 10:29)
    Juz niedługo koszt ładowania to 1,2 i 1,9 zł dla zarejestrowanych i 1,5 i 2,3 zł za KWh dla pozostałych i czy to jest koszt porównywalny z dieslem ? za 5 zł samochód z dieslem przejedzie nawet 25 km a elektryczny co najwyżej 12 km czyli połowe i to niekoniecznie
  • ~[\/].[|-|]
    (2018-04-24 10:12)
    trzeba bylo jezdzic tesla - tam zasieg jest ok 2x wiekszy... Co chca nam udowdnic redaktorzy? Ze polskie sieci energetyczne sa w oplakanym stanie i program elektromobilnosci to mrzonka - wiemy o tym od dawna - to ze Morawiecki o tym nie wie to juz inna para butow - w koncu to jest historyk a nie elektryk i skad ma wiedziec ze praktycznie od 40 lat nie bylo w Polsce inwestycji w sieci energetyczne.
  • ~ulisse
    (2018-04-24 09:00)
    fakt znany od ponad 100 lat - elektryk fajna sprawa w transporcie lokalnym, na terenie zakładów itp / na dalsze i prawdziwe trasy trzeba wziąć z sobą ENERGIĘ , a w (nowych) bateriach litowych jest jej ca. 2% tyle, co w zbiorniku diesla o tej samej masie.
  • ~Don Kartoflone El Presidente de San Escobar.
    (2018-04-24 08:23)
    A czemu nie testują w zimie? Ile wynosi zasięg samochodu elektrycznego z włączonym ogrzewaniem? PiS wyrzuca państwowe pieniądze w błoto.