ale powiedzcie kto będzie cedzić paliwo i czym te mikrony to dla fantastów realia są inne ściema na całego są to parametry nie osiągalne przy masowej produkcji. Teraz płci się za wtryski z wymianą od 5 do 10 tys zł. Fachowcy puknijcie się w głowę.
I kolejny silnik z gatunku "gwarancja na 3 lata lub 150 tyś km" po przekroczeniu których jedyne co będziesz mógł zrobić z takim autem to postawić przy nim tablicę NUR FUR EXPORT...
"W miejscu przekładni ślimakowej o konstrukcji zębatej zastosowano siłownik turbosprężarki"
co to q%$#&!^ za bełkot?
przecież ten dziennikarzyna nawet nie wie o czym pisze...
Bardzo lubię Fordy za ich wygląd i mechanikę,ale jak tylko wejdę pod spód moich "Fordów" to chce mi się wyć od ilości rdzy na podwoziu i tych ich śrub, jakby wyjętych z kwasu i oblepionych piaskiem. Ileż kosztują te lepsze śruby i zabezpieczenie?Czy oszczędzanie jest lepsze ,czy dbanie o renomę?Dla mnie stanowczo to drugie.
Łał. Tylko zapomnieli napisać iloma egzemplarzami przejechali te 400 tys.Kupiłem Customa auto roku a tu rozpadła sie pompa oleju.I silnik razem z turbiną do wymiany.Nigdy wiecej
Mam w firmie dwa costumy z 2.0 silnikiem zakupione w tym roku zrobily juz po 50 tys nic sie nie dzieje mam tez starsze roczniki juz maja przejechane po 400 tys km i nic sie też nie dzieje. Żeby nie bylo posiadam tez vw multivan 8 szt ( posiadałem) gdyz wieczna ich usterkowosc doprowadzała mnie do szału. Skrzynie i sprzegła rozsypuja sie co 80 tys silniki biora olej od zakupu juz auta 1l na 10tys km, wieczne drobnostki itp sprzedaje, czasy vw sie skączyły.
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.