AMZ Kutno na pełnych obrotach pracuje nad następcą legendarnej syreny. W trakcie testów pochwalili się wersją sportową, której silnik może mieć nawet 400 KM. " W planach mamy też wersję elektryczną" - zdradza dziennik.pl przedstawiciel AMZ-Kutno.
Rozwój motoryzacji nie polega na wsadzaniu do taczki silnika Ferrari, ale budowaniu od podstaw. CZEKAM NA SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY, ALBO NA INNY NIEKONWENCJONALNY NAPĘD, który będzie produkowany seryjnie. ZACHÓD NIE ŚPI, A MY ZNÓW OBUDZIMY SIĘ Z PALCEM w...
Po cześci masz rację ale musimy działąc tak jak kiedyś Japończycy koreańczycy a teraz chińczycy czyli kraść technologie i powoli wdrażać u siebie. Na chwilę obecną Polska nie posiada przemysłu ktory cokolwiek by mógł wdrożyć do seryjnej produkcji. Tak wiec panstwo powinno pomagac temu biznesmenowii aby budował budował i wdrażał do produkcji nowe pojazdy. To że zachód nie śpi jest truizmem. Zachód niesttety już usnął a azjaci zaczyjnaja plądrowac nasze rynki. Jeśli bedzie dobra cena kupie ten samochód ot tak aby komus zaimponować.
AMZ Kutno świetna firma, biorąc pod uwagę ze mamy w Łódzkiem jeszcze Wielton i kooperantów, władze regionu mogłyby ruszyć doopę i postarać się o inwestorów zagranicznych kooperujacych z tymi firmami które już są.
Czy Polaków zawsze trzeba kojarzyć z idiotami?. Przecież ten pojazd to nic innego jak krzyżówka syreny z zaporożcem i samo siebie się wstydzi. Redaktor uważa, że obudowany z zachodnich firm elementami samochodów wóz drabiniasty to samochód, "hit eksportowy polski'. Pan redaktor marnie ocenia Polskę. Pozostaje tylko wstyd.
Podstawowe pytania kto te auta ma kupować? Kto myślący przy obecnej ofercie rynkowej kupi takiego strupa, który wygląda jak jakiś prototyp z czasów PRL?
Czy wszyscy Polacy muszą być takimi burakami, brytole na naszym miejscu gdy ktoś w końcu postanowił coś zrobić a nie tylko narzekań ,,ooo jejku jaki brzydki samochód" , ,,samochód z czasów PRL" to weź się buraku do roboty i wykombinuj coś a nie tylko narzekaj, bo jak na pierwszy polski samochód po przemianach wygląda całkiem nieźle. A ci co uważają że polonez był genialnym samochodem, to niech się w głowę pukną, ponieważ zawieszenia nie miał tylko klocki betonu tak samo z wnętrzem a na zewnątrz jeszcze gorzej to był samochód zaprojektowany 30 lat za późno tak samo z maluchem i innymi.
Sam jesteś burakiem. To żaden pomysł tylko tarzanie się w tym samym gó..nie. Uwzięli się na Syrenkę, jakby to był nie wiadomo jaki cud, a to poprostu "obciachowy" samochód w tamtych latach, z którego dzisiaj niektórzy próbują zrobić "cooltowe" auto. Ciekaw jestem czy "cooltowy" by był dzisiaj wyjazd np. nad morze tym samochodem i jakby w czasie podróży z 5 razy się zepsół, przy czym ciężko by było o części. Życzę wszystkiego najlepszego z tym "cooltowym" autem.
Ja piernicze. Niech ktoś tych oszołomów z kutnowskiego madagaskaru powstrzyma.Przecież w dłuższej perspektywie biznesowej oraz czasowej to nie ma prawa się udać. Tam trzeba lekarzy i to natychmiast ... Za moment ktoś zapyta z CBA jakim cudem dopłacano to tego z pieniędzy Agencji Rozwoju Przemysłu. Panowie - to są za drogie zabawy za publiczne pieniądze.
Ci co piszą ze wygląd nie taki,ze porażka producenta to pewnie jeżdżą skladakami (wigry 3) i żadnego z nich nie bedzie stać kupic tego polskiego produktu to pier...a takie komentarze,a moze mini cooper ładniejszy czy garbus? brawo za pomysł i czekam na produkcje a zamowie sobie do stanów jeden egzemplarz ,wreszcie coś naszego,polacy w stanach juz sie cieszą a wy tylko narzekacie ,chętni juz sa na produkt,jak ci sie nie podoba to sobie kup jeden z drugim porche 911 ale pewnie bys chciał w cenie punto ,pier...enie debili nie zna granic!
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.