TYLKO w DZIENNIK.PL! Syrma, czyli auto stworzone przez Polaka zachwyciło w Genewie. Kupców nie interesowała cena

| Aktualizacja:

Syrma to nowy supersamochód, stworzony przez 27-letniego Polaka. Auto zadebiutowało w czasie salonu samochodowego w Genewie, a eksperci umieścili je obok najnowszych dzieł takich sław jak Aston Martin czy Giugiaro. Projekt wpadł w oko chińskiemu biznesmenowi i szejkowi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. "Żadnego z nich nie interesowała cena, tylko termin, w jakim możemy dostarczyć samochód" - mówi w rozmowie z dziennik.pl Jacek Chrzanowski, główny projektant Syrmy.

wróć do artykułu
  • ~edek5
    (2015-03-11 08:42)
    Badań technicznych by raczej nie przeszedł bo nie ma szyb. Więc po co to ?
  • ~eródyta
    (2015-03-11 09:05)
    Ech znowu ta włoska szkoła projektowania, zawsze o rok świetlny przed resztą Świata. Gratulacje dla Pana Jacka!
  • ~ekooko
    (2015-03-11 09:28)
    co to za szajs?
  • ~obserwatorka
    (2015-03-11 09:52)
    Nie zapraszam tym autem do Polski. Wczoraj podawali że 50 km więcej w mieście i tracisz prawko. Zresztą u Nas jest za duża zazdrość ludzka, nie dadzą się wybić. A tak w ogóle to gratulacje dla Pana i znowu się potwierdza że Polak potrafi, ale nie w Polsce.
  • ~hihi
    (2015-03-11 10:15)
    w kamasze go
  • ~nihil novi
    (2015-03-11 11:01)
    Przecież to porszak !
  • ~macgregor
    (2015-03-11 12:18)
    SYR-ena MA-luch czyli SYRMA.
  • ~mkk
    (2015-03-11 13:02)
    Ach, cóż za Wybitny Twórca!
    Do tej pory pracował jako podnajemca dla paru firm, i (dla jednego zleceniodawcy) odniósł prawdziwy sukcessss, którym, się szczyci w napuszonej formie: "...dla którego stworzyłem lampę".

    FInalnym produktem zaintereswało sie aż 2 ludzi, raczej egzotycznej struktury estetycznej: Chińczyk i Arab..
    To doprawdy GIGANTyczne zainteresowanie.

    P.S> Podobnych concept cars na każdej wystawie automobilowej jest kilkanaście-dziesiąt; sprzedaje sie potem z tego 5%. To o co to całe nadęcie?
    Juz lepiej byłoby projektowac lampy (a przy tym nie uzywac cięzkiej artylerii nazewniczej "stworzyłem lampe",, ech, eh, bo to brzmi co najmniej komicznie...)
  • ~kic myk
    (2015-03-11 13:36)
    Dalej nie wiem co konkretnie zaprojektował. Może zmieńcie tytuł
  • ~FERRARI
    (2015-03-11 14:40)
    TA WYSCIGUFKA NIE MA NAWET METRA WYSOKOSCI ...SZCZESLIWY NABYWCA NA PEWNA BEDZIE W CZASIE JAZDY SZOROWAL JAJCAMI PO ASFALCIE
  • ~ss klasse
    (2015-03-11 15:32)
    pacany, zamiast pisac głupoty idżcie do piaskownicy pobawić się psimi klockami, może spotkacie wybitną modelkę ! a samochód fajny, choć osobiście wolę ztuningowaną syrenkę czy warszawę i szkoda ,że nie produkujemy takich bryk nawet malucha cabrio !
  • ~na
    (2015-03-11 16:21)
    aston martin jaka slawa kupa zlomu i tandeta lewata z mechanikiem musi jezdzic caly czas za ta ruina
  • ~blebleble
    (2015-03-11 18:20)
    Ludzi, ależ wy jesteście zawistni...szkoda mi was!
    A dla naszego Rodaka wielkie gratulacje!
  • ~Janusz Biznesu
    (2015-03-11 19:24)
    Dziwnę, że główny projektant nie jest wspomniany tutaj: http://www.domusweb.it/en/news/2015/03/09/syrma.html

    Może tylko projektował stronę www a nie auto?
  • ~klawy
    (2015-03-11 21:37)
    Janusz biznesu, gdybyś poczytał artykuł, który wskazujesz to głupot byś nie wypisywał!
    Może ty nawet czytać nie umiesz, eh...no tak, nie po polsku napisane,hehe
  • ~adere
    (2015-03-12 07:44)
    Co to znaczy zaprojektować samochod ?!!
    - narysować linie nadwozia im bardziej eksentryczna , wyrozniajaca się dla nowobogackich snobow ?
    Czy :
    -zaprojektować podwozie, układ napedowy , hamulcowy, zawieszenie, silnik itd.
    ??
  • ~polak
    (2015-03-12 09:07)
    jak by to powiedzieć "Dupy nie urywa" a i nie projekt polaka tylko ludzi którzy podsyłali pomysły on tylko przeniósł na papier, więc zasługa jest wszystkich, sorry ale przypisać coś co nie jest jego to skandal
  • ~fajnie, ale..
    (2015-03-12 10:38)
    Czy testował koś , gdzieś to to?
  • ~me
    (2015-03-12 11:38)
    no to troche pojechali z tym "stworzony przez Polaka"

    Syrma is the brainchild of: Xingwu Li (Cina)
    Project contributors: Marshin Bhatt (India); Jacek Chrzanowski (Polonia); Gaurav Anand Jagtap (India); Cho-ta Lu (Taiwan); Dror Peleg (Israele); Sunny Gurmukh Ramrakhiani (India); Rahul Surendra Sadwelkar (India); Aldo Hernandez Schurmann (Messico); Reza Shahla (Iran) e Jingwen Wu (Cina), students Master in Transportation Design IED Torino, academic year 2013/14
  • ~sztuka dla sztuki
    (2015-03-12 11:50)
    po jaka cholere polacy bawia sie w projektowanie takich aut. ktorych nikt nie wprowadzi do produkcji.. nowa Warszawa , nowa Syrena a teraz to dziwo..