Samochód został zbudowany w oparciu o model SS (Super Sport), a w jego konstrukcji zastosowano aluminiowe podwozie o wadze zaledwie 80 kg oraz lekkie nadwozie wykonane z materiałów kompozytowych.

Mimo mało nowoczesnego wyglądu, auto posiada wiele innowacyjnych rozwiązań technologicznych. To m.in. system informacyjno-rozrywkowy UniDrive (z GSM/GPRS/GPS/WiFi) oraz układ hamulcowy odporny na przegrzanie. Dodatkowo, nabywca GT-21 będzie mógł doposażyć swój samochód w ponad 100 elementów wchodzących w skład wyposażenia opcjonalnego, obejmującego na przykład tylne siedzenia, których brak w wersji standardowej.

Reklama

Pod maską auta znalazł się 4,4-litrowy silnik V8 produkcji BMW o mocy 450 KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm. Do wyboru jest sześciobiegowa przekładnia manualna lub siedmiobiegowy automat z podwójnym sprzęgłem. Samochód o masie zaledwie 965 kg przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 3 sekund i rozpędza się do 305 km/h.

Pierwsze egzemplarze modelu GT-21 Invictus trafią do produkcji najprawdopodobniej za dwa lata. Rocznie hiszpańska firma planuje wytwarzać 250 egzemplarzy tego samochodu.

Reklama