• ~dg
    (2012-06-17 03:59)
    najlepsze silniki produkuje DAMEL
  • ~gardan
    (2012-06-14 21:54)
    Eco boost itp są dobre ale... zobaczymy co będzie po przebiegu 100tyś. Pewnie do kosza z takim silnikiem. Matiz bez turbiny ma przebiegi 300tyś i jest ok a to nowe coś? Zobaczymy ile wytrzyma. Stawiam na 100tyś. Nie więcej.
  • ~derek
    (2012-06-19 19:47)
    @volkswagen, ciekawe skąd to wiesz, osobiście mam samochód z silnikiem 1,4TSI sześcioletni z przebiegiem ponad 180kkm i śmiga dalej jak ta malina, zero problemów, ale tak to jest jak się chodzi na gimbusa a swoją wiedzę opiera się na postach
  • ~tm
    (2012-06-18 17:08)
    qba , tyjo - w wolksvagenie pracujecie?
  • ~Volkswagen
    (2012-06-18 09:11)
    Silnik TSI czyli po około 100 tyś wymiana silnika.
  • ~inż
    (2012-06-18 06:52)
    No proszę, kilka lat temu ludzie narzekali że 1,4 TSI Volkswagena ma za małą pojemność w stosunku do mocy, teraz mamy litrówkę z trzema cylindrami i mocą 135 KM i to działa ;-) A Silnik 1,4 TSI z VW zwycięża po raz siódmy z rzędu w swojej klasie pojemnościwoej.
  • ~emeryt-kierowca
    (2012-06-17 17:08)
    Karoserie z puszek po piwie, silniki na jeden sezon, co jeszcze aby wydoić durnych zapaleńców motoryzacji ??
  • ~wagon1961
    (2012-06-15 16:51)
    Jak sie cos szybko kreci to sie szybko cos odkreci poluzuje i zepsuje
  • ~tyjo
    (2012-06-14 21:10)
    Trzeba przyznać że wygrana silnika 1,4 TSI siódmy raz z rzędu robi duże wrażenie, ciekawe czy ktoś będzie w stanie zbliżyć się do takiego wyniku
  • ~Adam M
    (2012-06-14 17:15)
    248000 obrotów na minutę to jeżeli element wirujący ma promień 10cm daje 2,5 macha (prędkości dźwięku)
    Barany dziennikarze
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.