• ~Taczka
    (2012-04-16 14:24)
    Czy FSO nie może Poloneza wznowić???
  • ~Kuba
    (2012-04-17 07:47)
    bagażnik to chyba schowek na kosmetyki dla pań a jak dziecko jest to gdzie zapakować gatki i wóek i takie tam ... a mąrz to swój bagarz pocztą wysłać musi , albo małym tirem wysłćbo te taczki to tylko do piaskownicy dobre , i tyle kasy za takie coś ?
  • ~POlaczek
    (2012-06-20 22:53)
    Faktycznie cena powala na kolanach. Cos takiego powinno kosztować 10 tys złotych, nie 10 tys euro prawie!
  • ~x
    (2012-05-03 21:40)
    @ taka prawda kolego, że te trojaczki posiadają takie rozwiązania, że konkurencja ich nie ma. Nie wspomnę o wynikach testów zderzeniowych.
  • ~ciekawy
    (2012-04-20 00:39)
    gdzie ta cena frajerze
  • ~toyota
    (2012-04-19 22:49)
    co to za byleco?
  • ~taka prawda
    (2012-04-19 09:08)
    Niska jakość stara technologia żałosny design tylko cena jak za dobre auto.
  • ~baltazar
    (2012-04-18 20:59)
    Kuba to chyba zapominasz że jest to samochód klasy A czyli maluch, cała trójka Citigo UP i Mii maja w swojej klasie największy bagaznik, niektórzy konkurenci w klasie B mają mniejsze bagażniki ale jak porównujesz klasę A z dostawczakiem to możesz odnieść takie wrażenie
  • ~hubal
    (2012-04-18 20:23)
    Kuba - popatrz jaki bagażnik mają taka Aygo, C1 a jaki Citigo/Up! Niemiecka konstrukcja ma prawie 2 razy większy.
  • ~hubal
    (2012-04-18 20:05)
    Kuba@ a kto kupuje małe miejskie auto, żeby zapakować się z rodziną na przysłowiowe wczasy. Inna sprawa, że bagażnik Citigo/Up! jest w tej klasie największy. Jak mały może być to można zobaczyć w takim Aygo, C1. O ile nie mylę się to ok. 2 razy mniejszy.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.