• ~kontakton
    (2012-03-20 00:27)
    PRL...reaktywacja 2
  • ~Zenon
    (2012-03-19 20:00)
    Bardzo dobry pomysł z odbudową Syreny Sport. Bardzo ważne, przy odbudowie jest odwzorowanie właściwych proporcji, aby nie podążyć śladem pana Mirosława Mazura spod Lublina, który już zbudował mało udaną rekonstrukcję Syreny Sport w kolorze czerwonym. Odbudowa Syreny powinna być zaczątkiem małoseryjnej produkcji tego modelu (konieczny sponsor) na wzór produktów z GB np. Morgan (stare nadwozie + nowoczesny silnik) przy cenie skalkulowanej na poziomie 50-60 tys. zł - sukces w sprzedaży oczywisty.
  • ~IT
    (2012-03-23 12:34)
    Automobilista opisuje inną syrenę! Jest kilka projektów, które toczą się równolegle. Ten z Lublina tylko przypomina syrenę sport.
  • ~Kr
    (2012-03-20 13:12)
    Ładna ale migaczy z boku nie widać.
  • ~mechanik
    (2012-03-20 10:28)
    Szyderujesz sobie (a czym się tu chwalić?2012-03-20 09:53)Samochód Syrena wyciągał 125 km/H.Miałem kilka Syren(104, 105, Syrena Bosto) Ostatnio mialem Syrenę 105 lux (992cm3 i mocy 45 KM)Była to Syrenka z czterobiegową skrzynia biegowa w podłodze i z hamulcem pomocniczym .Jechałem ta Syreną z prędkością 140 Kilometrów na godzinę .Fabrycznie było podane 125 km/h
  • ~a czym się tu chwalić?
    (2012-03-20 09:53)
    ~Irek2012-03-20 09:15
    Myslę, że odbudowa tego modelu to bardzo dobry pomysł !! Wystarczy wyjść na ulicę i popytać ludzi czy wiedzieli, że Polacy zbudowali sportowy samochód w latach 60. Jedyne marki, które sie pamięta lub o nich wie to popularne skarpety, Fiaty 125 i Warszawy.
    Pokażmy Polakom, ze mieli czym sie pochwalić. Brawo dla pomyslu.


    Samochód nie wszedł do produkcji, ponadto pod maską"syreny sportowe" j kryłby się silnik syreny zwykłej, a toby było śmieszne, bo niestety setka z górki ,a na prostej to ledwo 60 na godzinę.
  • ~Irek
    (2012-03-20 09:15)
    Myslę, że odbudowa tego modelu to bardzo dobry pomysł !! Wystarczy wyjść na ulicę i popytać ludzi czy wiedzieli, że Polacy zbudowali sportowy samochód w latach 60. Jedyne marki, które sie pamięta lub o nich wie to popularne skarpety, Fiaty 125 i Warszawy.
    Pokażmy Polakom, ze mieli czym sie pochwalić. Brawo dla pomyslu.
  • ~Polacy to mitomani
    (2012-03-20 07:36)
    W Polsce mają jakiś kompleks motoryzacyjny. Ale to wynika z faktu, że nie potrafią stworzyć samochodu i dlatego uciekają się jakiejś nieistniejącej konstrukcji, zamiast stworzyć coś realnego i dostępnego wszystkim.
  • ~Polacy małpują wzory i przypisują sobie
    (2012-03-20 07:28)
    Polacy na ogół małpują wzory, więc należy porównać konstrukcje z tego okresu i okaże się kogo zmałpowano.
  • ~nie ma powodu do dumy
    (2012-03-20 07:22)
    W Polsce uważa się, że jak wyprofiluje się karoserię w jednej sztuce , to stworzy się nowy samochód. Natomiast istotne jest to co ta karoseria ma pod maską i jakie owe coś ma osiągi . Natomiast samochody produkuje się seryjnie , a nie w jednej sztuce.To z czego są tak dumni w Polsce, to robią murzyni w swoich garażach w USA na co dzień, więc nie ma powodu do dumy.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.