• ~jk
    (2012-02-27 17:45)
    tylko TOYOTA
  • ~German
    (2012-02-27 19:02)
    Nic na F.
  • ~jazu
    (2012-02-27 15:22)
    "Nowy fiat panda czy nowy, tani volkswagen?"

    Gumiaki lub co najwyzej rower.
  • ~kamil
    (2012-02-27 19:11)
    Fajne miejskie autka, ale wydaje się że po prezentacji cen w Polsce Fiat stracił ostatni atut, UP porównując do Pandy ma większa pojemność, jest bezpieczniejszy ESP w standardzie i pięć gwiazdek a co najważniejsze jest tańszy od Fiata, więc z tych dwóch wybór pada na VW
  • ~Tade
    (2012-02-27 22:33)
    Biedaki jesteśmy. Patrzymy tylko na cenę. Ewentualnie stać nas na większy, ale używany. Mamy jednak pieniądze na wsparcie Grecji. U nich ostatnio zanotowano duży wzrost sprzedaży nowych samochodów (wcale nie tych najmniejszych).
  • ~Olo
    (2012-02-28 08:34)
    Niemiec nigdy nie będzie miał poczucia estetyki takiego jak Włoch, a technika z włoska z łatwością konkuruje z niemiecjką.
  • ~huk
    (2012-02-28 15:16)
    To badziewie to temat zastępczy dla mas- aby dać im namiastkę luksusu
  • ~lulu
    (2012-03-02 10:02)
    Moim zdaniem zdecydowanie VW .
    Wnętrze jakby bardziej przestronne, czystsze i bez zbędnych wodotrysków.
    Pozostaje pytanie o cenę.
  • ~4wheel
    (2012-03-02 21:20)
    Panda jest zdecydowanie nowocześniejsza a przy tym dokładniej i precyzyjniej wykonana. Także wyglądem wewnętrznym Panda pokonuje UPa. Liczne schowki i półki oraz możliwość różnych konfiguracji przednich i tylnych siedzeń powoduje ogromną swobodę użytkowania, poza tym Nową Pandę charakteryzują wyszukane ale łatwe w użyciu rozwiązania techniczne. Moim zdaniem Panda wyprzedza konkurencję i to bardzo. W tej rundzie wygrywa :)
  • ~hubert
    (2012-03-05 20:40)
    Gdyby jeszcze powiedzieli kiedy można spodziewać się ESP, które jest w standardzie w Up! to byłoby fajnie. No i trochę muszą popracować nad bezpieczeństwem. 4 gwiazdki w EuroNCAP to to trochę za mało na 5 gwiazdkowego VW. O tym to już pisał kamil. Dzisiaj podsumowali te modele jury konkursu Car of the year. Wygrała Ampera, Up! drugi, a Panda 5-ta, ale z ogromną stratą to pierwszej trójki. Po prawdzie to FL. "możliwość różnych konfiguracji przednich siedzeń" - hmm, może do przedstawicieli przyda się składanie na płasko fotela. Poza tym to standard. Klienci wybiorą, pewnie i kupią, ale i pewnie zdziwią się, że kilka tyś. drożej niż dotychczas. Konkurencja to nie tylko Up!
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.