• ~niemieckie auta są dla tanich
    (2011-09-13 23:31)
    ludzi.
  • ~gostom
    (2011-09-13 20:30)
    Niemcy jednak dominują w tej dyscyplinie. Bravo i dalej tak. Ponieważ UE i ich Sąsiedzi są bardzo drodzy.
  • ~geq
    (2011-09-13 23:27)
    @do gostom, jesteś pewny co do Veyrona? :>
  • ~do gostom
    (2011-09-13 23:12)
    Niemcy jednak nie produkują takich aut jak Melling Hellcat,Bristol Fighter T(R),
    Koenigsseg (wszystkie modele) a o Bugatti Veyron nie wspominając.
    Samochodów zabijających krzyżacki złom są dziesiątki !!!
  • ~Wolę Jaga niż BMW & Co.
    (2011-09-13 23:30)
    Pażdzierz to paździerz (krzyżacki).
  • ~@re do gostom
    (2011-09-13 23:27)
    Niemcy jeszcze produkują Maybacha ale nikt niechce go kupować(wolą Rollsa albo Bentleya).Produkują też Artegę ale kupowany jest Spyker,Invicta czy Marcos.
  • ~@geq
    (2011-09-14 00:09)
    masz rację,że Veyron jest autem irracjonalnym eksploatacyjnie ale posiada
    OFICJALNY rekord prędkości.Wymiana tarcz co 2500 km to koszt ponad
    70.000,klocki prawie 20.000.Najbliższy serwis w Berlinie (przegląd ok. 10.000 Euro)... i do tego nienajlepsza elektronika.Niemiecki hrabia ze Szwecji wygrywa
    zwykłą ergonomiką i użytkowością swoich dokonań.Ale za mniejsze pieniądze Britole proponują moim zdaniem najwięcej bo sam jeżdzę aluminiowym angielskim (prawie nowym złomem).PS.Bugatti niedawno sprzedałem i to był dość szczęśliwy moment w moim życiu.
  • ~do geq
    (2011-09-14 00:27)
    zapomniałem dodać (a propos Veyrona) o małym zbiorniku paliwa i wujku z Dubaju.
  • ~Barnaba
    (2011-09-18 07:46)
    Na miłość Boską nie róbcie błędów ortograficznych . Przecież to"Dziennik"
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.