• ~"ten auto" może zabić wszystkim...
    (2013-02-10 10:15)
    nawet chlaniem paliwa .
  • ~4 garowiec
    (2013-02-15 17:48)
    3-cylindrowe silniki to oszczędność tylko dla producenta. (mniej materiałów, łatwiejszy w zabudowie). Potem taki wysilony jak sie rozleci znowu zarobi producent.
  • ~Bogdan
    (2013-03-13 11:18)
    aha...czyli polityka PO uderzyła także w dziennik. Trzeba było ich nie chwalic tak tylko stosowac konstruktywną krytykę. Macie za swoje
  • ~Redakcja
    (2013-03-12 23:01)
    skonczyly sie fundusze na przeprowadzanie testów
  • ~R.F.N
    (2013-03-11 14:31)
    kiedy nowy test?do cholery za co wam placa...
  • ~Andrzej
    (2013-03-07 20:10)
    kolejny dzień bez testu na auto.dziennik.pl kryzys dopadł i ten portal. kiepsko się czyta te wypociny to i kasa odpływa.
  • ~RnB
    (2013-03-06 19:37)
    nawet mnie stac zatankowac swojego Poloneza i to do pełna!
  • ~realista
    (2013-03-05 16:09)
    waha drożeje, nie mają za co zalać, heheheehehehehehehe
  • ~wiem
    (2013-03-04 09:35)
    ale cisza w testach...dziennik ma chyba kryzys finansowy:P nie mają za co testować pewnie fur!
  • ~adi
    (2013-02-18 20:16)
    6,5l to może nie dużo ale np Golf VI z silnikiem BMT spala 3,3l po za miastem Astra podobnie w okolicach 4 litórw tak że gdzie tu oszczędność
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.