• ~driver
    (2012-12-09 15:53)
    skura end automat wszystko na temat ! chyba byli w USA i zrozumieli jak wygladaja auta ! super wygoda i komfort ! bravo !
  • ~zippo
    (2013-01-07 18:30)
    Pieprzycie panie i panowie :) jeżdżę insignią od pół roku i powiem wam że nie ma konkurencji w klasie średniej dla tego auta. Same smutne samochody a insia to majstersztyk :)
  • ~fela
    (2012-12-09 15:55)
    piekne auto ! automat ,wspaniala skora i oszczedny silnik to auto na 21 wiek !
  • ~do 19:38
    (2012-12-11 16:33)
    proponuję uzupełnić wiedzę.Opel JEST MARKĄ KONCERNU GENERAL MOTORS.
  • ~Piotr Ślepecki
    (2013-04-06 17:08)
    Uszkodzona turbosprężarka to kłopotliwa kwestia. Dość często zdarza się w autach używanych o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale znane są przypadki awarii turbosprężarek również w prawie nowych autach jeszcze na gwarancji. Duży wpływ na żywotność turbosprężarki ma sposób obchodzenia się z autem i dbałość o jego stan techniczny. Większość poruszających się po naszych drogach aut z turbodoładowanymi silnikami to samochody z silnikami diesla, ale sposób obchodzenia się z benzyniakami i objawy usterek są bardzo zbliżone.Dużo informacji jest na stronie turboforum pl Turbosprężarka w uproszczeniu składa się z części gorącej, czyli turbiny napędzanej energią wyrzucanych z silnika spalin i z części zimnej, czyli sprężarki budującej ciśnienie powietrza w układzie dolotowym. Obie części są ze sobą połączone a wirniki turbiny i sprężarki osadzone są na jednej osi. Oś ta jest wraz z wirnikami bardzo dokładnie wyważona przez producenta, aby sprostać ogromnym prędkością obrotowym. Oś jest również precyzyjnie osadzona na łożyskach smarowanych olejem silnikowym.
  • ~Draiwer
    (2013-01-25 18:25)
    Do lat 70tych Opel byl i jest dalej samochodem mimo to Niemcy mowili ze,Opel to samochodowy chwast.Teraz Niech Bog broni tego co kupi nowy samoch.I niema kasy na przeglady i naprawe elektroniki.W nowych samochodach samemu mozna tylko zrobic siusiu.
  • ~Kormoran
    (2013-01-22 15:42)
    Wczoraj jeździłem demonstracyjną insignią biturbo cdti 4x4. Silnik całkiem żwawy ale reszta i te skrzypiące plastiki trochę zalatuje tandetą.
  • ~qwerty
    (2012-12-13 22:30)
    ostatnio jezdzilem insignią zastepczą - diesel chodzil jak traktor ale to zalezy od wersji silnika sa pewnie i takie z silnikami nie od traktorów, a pozatym wszystkie plastiki skrzypialy na zakretach masakra, i na dodatek mniej miejsca niz w Vectrze C
  • ~romek
    (2012-12-13 07:08)
    dodatkowa turbina do naprawy
  • ~Makbet
    (2012-12-12 14:21)
    Niestety na takie samochody tylko promil naszego społeczeństwa stać zresztą przy tych cenach paliw to porażka jeździć. Dobrze że jest gaz Zainwestowałem w fabrycznie zagazowaną fabię nówka z salonu i jeżdżę. Oszczędność spora. Na to liczyłem gdy pożyczyłem w getinie brakującą sumę. Lepiej niższą klasę a ekonomiczniejsza niż rzucać się na samochód który nie jest się w stanie utrzymać.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.