• ~Adrian
    (2012-10-28 22:42)
    Potwierdzam wszystkie komentarze.Mitsubishi produkuje tandetne samochody. Lakier marnej jakości, łatwo rysujące się szyby od wycieraczek, drobne ogniska korozji już po pierwszym roku itd. Pierwszy i ostatni raz kupiłem auto tej marki.
  • ~Tylko pytam frajerze
    (2012-10-29 12:48)
    re-Kielczanin.
    A w którym salonie Volkswagena pracujesz.
  • ~Mitsu fan
    (2012-11-06 21:36)
    Mitsu to ********* auta ci co sądzaą inaczej g..no wiedzą na temat motoryzacji
  • ~kuki85
    (2012-11-07 19:27)
    w kolorze jak na zdjęciu podobno były jakieś odpryski farby i nie od kamieni tylko samoistne kilka lat temu na tvn turbo o tym mówili. Ja jeżdżę białym i nic się nie dzieje. Sugestią prócz wyglądy dla mnie super było spalanie. Jak podaje producent nie pamiętam ale mi srednio w mieście silnik 1,6 117Koni wychodzi 7,2. Bez porówniania z tego co podają producenci w nowych Megane i Laguna od Renault.P.s. wcześniej jeździłem rocznym Audi A4 B7 i po roku zauważyłem pęcherz na krawędzi dachu a przedniej szyby i to nie było od żadnego odprysku od kamienia. A przy przebiegu ok. 7 000 w Audi A4 B7 trzeszczała mi klamka w czasie jazdy od strony kierowcy. A i miałem problemy takie że przy prędkości 120 zapalała się kontrolka od świec i autro traciło moc więc się pozbyłem młodego "dziada" 4 latka miał. A Mitsubishi Lancer już ma koło 9 000 przebiegu i nic niepokojącego nie zauważyłem.
  • ~grip
    (2012-11-02 21:15)
    ~Tylko pytam frajerze
    A ty skąd z tym VW wyskoczyłeś? Nikt nic nie gada w temacie...
    705 szt. sprzedanych w tym roku nie robią wielkiego wrażenia. Bywały miesiące, że tyle sprzedali Astry, Focusa czy prawie tyle Golfa. Inny rząd wielkości.
    Te europejskie modele po prostu oferują więcej, szczególnie w kwestii wyposażenia, opcji, rozwiązań.
  • ~wrobel
    (2012-10-29 17:10)
    bardzo ladne auto, ale swoje kosztuja. W moim przypadku jesli w gre wchodzi auto japonskie to bedzie uzywka. Nie ma jednak z tym problemow, nawet Getin udziela pozyczek na niski procent bez prowizji
  • ~kicaj
    (2012-10-29 09:06)
    ~gzesiolek
    ''jedziesz po 1.5-1.6 i porownujesz do starego 2.0?''-nie,mam 1.8 w tym osławionym nowym i nie mogę zrozumieć ,dlaczego przestali produkować 4G63.Pewnie był zbyt trwały...albo 'nieekologiczny'
    1.8 Mivec spala w mieście więcej niż 4G63.W trasie odwrotnie...ale to już bardziej logiczne.
    Będąc jeszcze w sytuacji przed zakupem,jeżdziłem salonowymi 1.5 i 1.6 .Wybrałem 1.8 bo ciszej ,bo po włączeniu klimatyzacji jeszcze chciał przyspieszać...bo japoński,bo ...
    ''jest rudy nalot czy przerdzewialo''-jeśli w dwuletnim jest już taki rudy nalot ,to po 4-5 latach będą dziury. Widać ,że 'zmądrzeli' - japończyk nie na 12-15 lat tylko najwyżej do 5ciu..
    To auto ,wbrew powszechnym opiniom o trwałości ,długowieczności pojazdów tej firmy jest modelem niczym nie odbiegającym od pozostałych na rynku.
    Dobrze ,że za 4 miesiące będą 3 lata i ...
  • ~Paweł
    (2012-10-29 08:59)
    Drapieżnego wygląd super się prezentuje jednak nie dla mnie bardziej się skłaniam ku rodzinnemu samochodowi. Niestety to co jest z używanych dostępne na rynku prosi o pomstę do nieba. Samochód 10 lat a przebieg jakby staruszek nim jeździł. Kupisz i się okazuje że słom co chwila kolejna cześć zużyta do wymiany. Niestety nowe kosztuje.
  • ~gzesiolek
    (2012-10-29 07:54)
    @kicaj
    Ale poprzednik jako nowy kosztowal o min 10% wiecej niz np. Civic czy Corolla, a nowy kosztuje 10% mniej za podobne wyposazenie...
    Ja jak kupowalem swojego w tej cenie nie mialem zadnego innego sedana z takim wyposazeniem, ale moze cos sie na rynku zmienilo...
    4G63 byl kultowy i dopracowywany lat prawie 20... i temu nie przecze...
    Ale jedziesz po 1.5-1.6 i porownujesz do starego 2.0? To wez aktualne 2.0 wtedy mozesz porownywac... choc niestety w Polsce nie sa dostepne...
    Co do rdzy... jest rudy nalot czy przerdzewialo? Bo to zasadnicza roznica...
    Co do lakierow i plastiku sa slabe i widac po nowym Outku, ze to wzieli sobie do serca, szkoda ze design sknocili...
    Aha sprostowujac to Lancer Sportback byl najslabiej sie sprzedajacym kompaktem w USA... Lancer Sedan do tej grupy nie nalezal (stad tyle aut 2.0 z rynku wtornego w Polsce)
  • ~kicaj
    (2012-10-29 09:15)
    ~wróg głupoty
    ''silnik dopiero od 4000 tyś dawał trochę przyspieszenia ''-przeciez to jest domeną silników japońskich -ONE KOCHAJĄ OBROTY! Ja to akurat lubię...
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.