• ~MAREK
    (2012-06-30 10:06)
    WY CHYBA MARYCHE PALICIE,BO TAK PIEPSZYCIE
  • ~kalkulator
    (2012-06-30 13:34)
    Rzeczywiście - samochód dla POlaka. 70.000 : 1600 = ~44 miesiące pracy, bez jedzenia, picia i opłat.
  • ~olo
    (2012-06-29 06:56)
    litrowy silnik pali 8-kę w mieści a 6 poza - i to ma być powalająca na kolana nowość ?? chyba redaktorzynę pogięło :-))))
  • ~Stanis
    (2012-06-29 07:34)
    To stary Dizel Golf 3 po Polsce przy spokojnej jezdzie na Trasie okolo 4.3 Litra a w Miescie okolo 5.5 wiéc ten Ford to chyba Marsianska Rewelacja
  • ~Edward Sopot
    (2012-06-29 07:57)
    Sprawdźcie ile za to niby cudo trzeba ... zapłacić !

    Cena powali was na kolana
  • ~Urb@
    (2012-06-29 08:04)
    Ciekawe - czy ten rewolucyjny silnik będzie w normalnej eksploatacji równie trwały co dotychczasowe jednostki napędowe, bo na papierze i w testach laboratoryjnych i symulacjach komputerowych to wszystko ładnie wygląda, w eksploatacji codziennej może być różnie ( najlepszy przykład to kłopoty z 1.2 TSI).
  • ~stani
    (2012-06-29 09:45)
    jeżeli 3 litrowy, 6 cylindrowy silnik diesla o mocy 218 km spala na trasie ok 7,0 do 7,5 l to gdzie ta rewolucja? no i cena dla Polaka ponad 70 tyś zł za silnik 1,0 l to chyba kompletny brak rozeznania w tym temacie,
  • ~mjk
    (2012-06-29 10:33)
    Przede wszystkim to wspólczesny samochód projektowany po to by sprzedany przez pierwszego właściciela po 5 latach eksploatacji przynosił zyski ze skubania biedaków, którzy na nowe auto pozwolić sobie nie mogą poprzez konieczność stosowania drogich części zamiennych i napraw wysilonego do kranic możliwości silnika.
  • ~xx
    (2012-06-29 13:26)
    Wszystkie głąby, porównujące stare dwudziestoletnie zabytki (Volvo, VW Golf itd.) z nowoczesną turbobenzyną potwierdzają, że nigdy nie jechały samochodem młodszym niż 10 lat... Golf pewnie palił mniej, ale miał o połowę mniej KM. Jakiekolwiek przyspieszanie starym dieslem było męczarnią.

    Żeby nie było wątpliwości - przejechałem nowoczesnymi dieslami ponad 100 tysięcy km (mało? nie jestem przedstawicielem handlowym) w ciągu ostatnich 10 lat. Teraz jeżdżę (marka bez znaczenia) benzyną 1.6 150 KM i jestem pozytywnie zaskoczony. Na pewno pali nieco więcej - ale przyjemność jazdy i kultura pracy - bez porównania.

    W Polsce niestety diesel długo będzie królował - bo paliwo się tu głównie kradnie ("oszczędności" z ciężarówek) a nie kupuje...
  • ~tomass
    (2012-06-29 18:07)
    To ma być rewolucja? no nie rozśmieszajcie mnie. 6 litrów w trasie? śmiech na sali. diesle palą 4 i mniej i to o większej mocy i pojemności. artykuł sponsorowany i tyle. a dziennikarz chyba nigdy nie jeździł niczym innym. rewolucji ani rewelacji brak. kilka lat i takie auto za 70 tysięcy będzie złomem
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.