• ~Ewaryst
    (2011-08-27 04:34)
    Tak, tak, piszecie złe rzeczy, ale bez żadnych argumentów, Przyznajcie się - po prostu nie lubicie tej marki albo się snobujecie na audiego. A ja powiem tak: Rio jest naprawdę bardzo dobrym autkiem za te pieniądze i nie narzekałbym na wyrost. Świetnie się tym jeździ W każdym razie poprzednim modelem), osobiście przez trzy i pół roku nie miałem żadnych "przygód" z serwisem, a pompę mi właśnie wymienili absolutnie bez mrugnięcia i jeszcze wymienili wiązkę, bo światła czasem na chwilę wypadały ("drżenie"). Nie mogli znaleźć braku kontaktu, to poszli do magazynu i tyle. Grosza za to nie dałem. Czyli cóś nie tak z wamy, panowie ślachta. Po prostu wam nie wierzę.
  • ~Rubeo
    (2011-08-26 17:45)
    Nie pierwszy raz widzę pseudo artykuł który aż tak pachnie sponsoringiem, ale żeby się sprzedać Kii? Panowie, trochę powagi...
  • ~Rivi
    (2011-09-29 19:17)
    Nie.. lepiej jeździć 10cio letnim rzęchem który wyciąga 200, pali dokładnie tyle co wlejesz, a na dodatek macie możliwość powiedzieć "mam BMW m3" (szkoda że z przed wieków)
    Krytyka jest dobra ale sensowna, a nie serwis jest do bani bo inni tak mówią.. Większość z was nawet nie przejechało się Kijanką, a opowiadają jaki to zły samochód, i niby to mówią że lepiej na pieszo.. Cali Polacy.. 0 wiedzy, 0 doświadczenia a każdy mądry.
    A tak o samym aucie super się prowadzi, bardzo stabilny i z tym silnikiem 1,2 nie pali tak strasznie dużo jak to pisały niektóre pismaki powyżej. Ciekawe zastosowanie w tak małym aucie czujników zmierzchu i wielka szkoda że tylko w najdroższej wersji. Ale mówiąc o faktach. Jak na 4 osobową rodzinę mały bagażnik, co innego jeśli mowa o młodym małżeństwie. Mało pali, dość dynamiczny i cichy jak na ten segment. Jedyne minusy to brak klimatyzacji i koło dojazdowe. Plusy w sumie dużo w standardzie (bardzo podobnie co innych markach, nie ma może 3ch stron ale może dlatego że nie piszą że dywaniki, koła i inne takie są w standardzie :P ) najlepiej brać pod uwagę wersję L (wersja z klimą). Pozdrawiam.
  • ~pamela
    (2011-09-09 11:05)
    „Konkurencja pęka z zazdrości”… śmiech na Sali, i obciach jeździć kijanką! Gdybym chciał wypisać wyposażenie mojej Ave to było by na jakieś trzy strony A4 ! W takim razie nie wiem z czym do ludu? Ile dostał taki pismak za te hymny pochwalne dla kijanki. Mówię Wam kijanki to badziew! To taka puszka, Sąsiad ma to widzę!
  • ~dejw
    (2011-09-06 18:39)
    Zgadzam się z "polonusem". Serwis KIA to kpina, 7-lat (lub 150k km) na auto jest żartem. Cały samochód ma gwarancję na 150k km, aczkolwiek niektóre części, jak np. łączniki stabilizatora w cee'd z tyłu mają gwarancję na 60 000 km. Na samo auto (cee'd SW) nie narzekam, ogólnie bezawaryjne, oprócz autoklimy, która zepsuła się przy ok. 85000km. Serwis naprawił, ale po trzecim osobistym upomnieniu się o to co się klientowi należy.
  • ~cdd
    (2011-09-02 22:06)
    Bardzo ciekawa propozycja za tę cenę. Wyposażenie w sam raz a konkurencja odpada - zwłaszcza Niemieckie 'wytwory fantazji'!
  • ~gościu
    (2011-08-27 01:25)
    pomieszanie Golfa z Yaris-em ... czy koreańczycy nauczą się projektować sami, a nie tak bezczelnie sciągać od innych ? Żeby taka nowa Kia kosztowała nawet 10tys zł to bym nie kupił takiego "wynalazka".
  • ~polonus
    (2011-08-26 23:34)
    KIA - beznadziejny serwis w Polsce. Klient w trakcie gwarancji zawsze jest winny. GWARANCJA - 7 letnia to zwykłe oszustwo. Żadnaąmiarą w razie potrzeby nie można z niej skorzystać.. Tzw. "EKSPERCI" z serwisu KIA w Polsce - zawsze orzekają żę winny był klient i naprawę mogą zrobić-ale odpłatnie.
  • ~młody
    (2011-08-26 21:27)
    Podobnie zachwalana byłaKia Venga , patrząc na ilość sprzedanych aut...
    7 letnia gwarancja to ściema
  • ~Szyba
    (2011-08-29 15:53)
    Fakt są coraz lepsze ,coraz ładniejsze i ciągle pozostające z tyłu za najlepszymi a cena , czy naprawdę aż taka atrakcyjna !?
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.