Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Który silnik TDI jest lepszy? Wielki egzamin napędu uwielbianego przez Polaków

23 kwietnia 2013, 15:41
Model Q5 stworzono dla kierowców, dla których Q7 jest o jeden rozmiar za duże, a Q3 za małe. Moda na podwyższone auta przypłynęła przez ocean do Europy z USA, gdzie każdy dom na przedmieściach ma biały płotek i podjazd, na którym jest zaparkowany błyszczący SUV. Producenci aut nie mogli pozostać obojętni na rosnący popyt i po kolei wprowadzali do swoich ofert nowe modele pojazdów "rekreacyjno sportowych". Okazało się, że kierowcy są w stanie zapłacić za niemal wszystko, w czym siedzi się kilka centymetrów wyżej niż w popularnych osobówkach...
Model Q5 stworzono dla kierowców, dla których Q7 jest o jeden rozmiar za duże, a Q3 za małe. Moda na podwyższone auta przypłynęła przez ocean do Europy z USA, gdzie każdy dom na przedmieściach ma biały płotek i podjazd, na którym jest zaparkowany błyszczący SUV. Producenci aut nie mogli pozostać obojętni na rosnący popyt i po kolei wprowadzali do swoich ofert nowe modele pojazdów "rekreacyjno sportowych". Okazało się, że kierowcy są w stanie zapłacić za niemal wszystko, w czym siedzi się kilka centymetrów wyżej niż w popularnych osobówkach... / Audi
Audi sprzedaje obecnie więcej aut niż kiedykolwiek w historii. Większość z nich wyjeżdża z salonu z silnikiem TDI. Pod maskę nowego Q5 możemy zamówić silnik 2.0 TDI lub 3.0 TDI. Który z nich okazuje się lepszy w bezpośrednim starciu? Zobacz plusy i minusy...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama