• ~xyz
    (2015-09-12 12:06)
    Czy do kuzwy nedzy nie mozecie napisac normalnego artykulu do czytania tylko musicie nas katowac zdjeciami??? Komu sie chce klikac od zdjecia do zdjecia? Macie nas za analfabetow czy sami nimi jestescie gimbusy i wszystkich uwazacie za takich samych jak wy
  • ~zaq1
    (2015-09-11 11:05)
    Jakim cudem uzyskano zasięg 250km? takim samym jakim się uzyskuje niesamowicie niskie spalanie w danych fabrycznych nowych samochodów, czyli po przez kreatywne przeprowadzanie testów, co jest wielką ściemą, bo potem się okazuje że w realnych warunkach samochód pali 4 razy więcej!!!
  • ~Czytelnik2
    (2015-09-12 14:12)
    Bzdury piszecie, pampersy - byle kliknąć. Co brukowiec to brukowiec! Gdzie wam do dziennikarstwa...
  • ~kierowca
    (2015-09-11 09:17)
    To się lobby paliwowe ucieszy...
  • ~Grzyb
    (2015-09-12 13:22)
    Rozumiem, że wersja przystosowana do podróżowania po Europie będzie miała dodatkową przyczepę z akumulatorami. W sumie, to gdyby można było taką przyczepę podmieniać gdzieś na stacjach ładowania po drodze na naładowaną, to byłoby ok.
  • ~vh
    (2015-09-12 16:22)
    Pojemnosc akumulatorow okresla sie w amperogodzinach (co przy znanym napieciu okresla moc jaka akumulator moze oddac zakladajac idealna sprawnosc ukladu) - typowy akumulator ma ok 72Ah czyli przy napieciu 12V moze dac nam 864W w czasie jednej godziny - wniosek z tego taki ze akumulator z tego Nissana jest 35 razy wiekszy - a to oznacza ze ma mase ok 630kg - oczywiscie przy uzyciu innej technologi bedzie to odpowiednio mniej ale przypuszczalnie w okolicach 300kg - masa 1 litra benzyny to cos kolo 0.75kg a wiec te 300kg to odpowiednik masy ok 400 litrow benzyny... sami sobie odpowiedzice na pytanie jak daleko zajedziecie na 400 litrach paliwa i ile bedzie trwalo ladowanie akumulatora a ile zatankowanie benzyny do baku...
  • ~Krzychur
    (2015-09-13 11:57)
    Z komentarzy dowiedzialem sie o co chodzi w artykule, ze wcale nie warto klikac aby go przeczytac. Dziekuje.
  • ~własciciel leafa
    (2015-10-16 09:59)
    czemu tak słabo i powoli wchodzą auta elektrycze? bo to sie nikomu nie opłaca , własciciel auta taki jak ja, mam panele fotowoltaiczne - nie kupi paliwa nie kupi prądu nie pojedzie do serwisu na wymianę swiec pasków filtrów oleju itp-itd, mało płaci oc, mało kasy wydaje zeby takim autem jezdzić to tragedia dla producentów silników spalinowych i czesci zamiennych do nich, a szejkowie musieli by sie znowu na wielbłądy przesiąść, a leafa smiało by mogli zrobić z wiekszym zasiegiem rozbierałem w nim panel z bateriami i mogli by tam wiecej upchnąć, na 300-500, tylko po co , małymi kroczkami to robią jeszcze lobby paliwowe by sie zbyt mocno zainteresowało, pozdrawiam,
  • ~kisiek
    (2015-09-13 11:01)
    może i fajny napęd ale ja tego nie przeczytam...nie chce mi się przewijać zdjęć...
  • ~posiadać nissana 1,8 benzyna
    (2015-09-12 20:30)
    nissany biorą olej, a tego ten wynalazek nie uwzględnia
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.