• ~qwert
    (2014-02-21 16:18)
    hmmm 150 + 102 = 204... to chyba jakaś wyższa matematyka...
  • ~Sprawdz TESLA.
    (2014-02-21 21:27)
    Tesla z USA na 500 km / 0 L. Europa jest strasznie zacofana.
  • ~tom
    (2014-02-21 21:37)
    Kolega ma Peugeota 307 1,6 Hdi, jego samochód pali 2,7 L ON na 100km. Nie wierzysz? Sam widziałem, średnie zużycie wyświetlane przez komputer pokładowy. A robi się to tak: samochód rusza z domu z silnikiem podgrzanym do temp. 75°C, po odpaleniu silnika kasuje średnie zużycie paliwa i rusza (mieszka na wysokości 450 m n.p.m) jedzie dwadzieścia pięć kilometrów zatrzymuje się na wysokości 200m n.p.m.. Wyłącza silnik i odczytuje średnie zużycie. Można? Można! Obiecać można wszystko a życie to zweryfikuje.

























    '
  • ~wigraszek
    (2014-02-22 07:12)
    Można było zaokrąglić do 2 litrów!
  • ~emma2000
    (2014-02-22 07:34)
    Do wszyskich madrali:
    Jak sie jezdzi stara, zdezelewana skoda i ogryza z zawisci palce na widok
    nowosci moto, to lepiej nie pieprzyc glupot na ten temat.
  • ~Leszek
    (2014-02-22 09:04)
    Moja żona jeżdzi hondą jazz 1.2 , zrobiłem próbę niedawno , bardzo delikatnie rozpędzałem ją do 100 i wyrzucałem na luz do 60 i bardzo delikatnie od 4 biegu znowu do setki , spalanie spadło do 3.4 l . Ale co to za jazda
  • ~carlooo
    (2014-02-22 09:07)
    Po 5 latach wymiana baterii za okrąglutkie 10 kółeczek. Gdzie tu oszczędność?
  • ~golfiarz
    (2014-02-22 17:14)
    golfiki są fajne ale niestety gniją na potęgę..
  • ~StJ
    (2014-02-22 21:50)
    Perpetum mobile?? Największą sprawnością cieplną 30% charakteryzują się silniki Diesla.Baterie litowo-jonowe są drogie ponieważ ilości litu są oganiczone.
  • ~Szoferak
    (2014-02-23 05:15)
    @~tom2014-02-21 21:37

    Kolega ma Peugeota 307

    ____________

    Brawo!!!
    Tak trzymać!
    Płatnym cwaniaczkom i durniom z gazet oraz oszustom z koncernów trzeba niezmiennie pokazywać gest Kozakiewicza!!!

    Motocykl o pojemności 1,0 litra spala w porywach do 4,5 na sto!
    Przy normalnej jezdzie w miescie!
    A dawcy organów swobodnie przekraczają 6,0 litrów!
    Zresztą takie fabryczne wyniki w postaci tabelek powinny wisieć na stacjach benzynowych w charakterze darmowych komiksów i papieru toaletowego!

    To jest jedyne godziwe, celowe i uczciwe dla nich zastosowanie!
    Przynajmniej w nieco lepszych humorach wyciągalibyśmy szmal z portfela!
    Jeżdżę czternastym samochodem i mam za sobą grubo ponad milion kilometrów i naprawdę staram się minimalizować koszty eksploatacji - od wszelkich sensorów poczynając, a na filtrach, kablach i świecach koncząc!
    Resetuję komputer pokladowy co kilka miesięcy, olej 5W30 zmieniam często - słowem - pieszczę!
    O cisnieniu i hamulcach nawet nie ma co wspominać!
    Faktem jest, że nie schodzę poniżej 2,2 litra i 1200 kg wagi, bo nikt nie wymyslił niczego lepszego od pojemnosci skokowej i nie ma niczego bezpieczniejszego od pełnej stalowej klatki!
    Ale nigdy mi sie nie udało na trasie zejsć poniżej 8 na 100.
    W cuda nie wierze!
    Wierzę tylko w bilans paliwowo-energetyczny i w takie pojęcia jak moment obrotowy, moc, praca, przyspieszenie, masa, sprawnosć, opory toczenia, opór czołowy itp.
    No i nikomu nie chcę imponować, że ta moja super oszczędna fura - to ho, ho i hejże ha!!!

    Od czasów legendarnego "garbusa" niewiele sie w istocie zmienilo!
    Wazyl tylko 730 kg, a palil zawsze tak samo - 10l/100km
    Teraz kazda fura na tone swojej wagi pali minimum 7 litrow benzyny, a w miejskich korkach i przy 4-5 osobach na pokladzie dochodzi do 11.
    Biale jest niestety nadal biale, a czarne nadal czarne!
    Chyba, że sie jeździ na pych!
    A pcha szef koncernu z kochankami!
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.