• ~dr Josef Goebels
    (2013-12-01 14:00)
    Citroen - potem długo nic i dopiero potem niemieckie plastiki które najwyżej oceniają niemieckie brukowce -kłamstwo powtarzane 40 razy staje się prawdą
  • ~leon
    (2013-12-01 10:21)
    Wolałbym te dwie panienki .
  • ~ppp
    (2013-12-01 18:01)
    Nie mam zaufania do silników 1.2 turbo. Wątpię, aby wytrzymały chociaż 250 tys. km.
    Wybieram 1.6 120 KM Citroena C3 Picasso. Może spali trochę więcej ale serwis i naprawy nie puszczą mnie po 4 latach użytkowania z torbami.
  • ~quba
    (2013-12-01 18:20)
    Cytrynki są OK , miałem xsarę picasso 1.6 hdi (bez DPF) i bez żadnych problemów turlałem się tym traktorkiem przez 5 lat ! Tylko obowiązkowy serwis z bardzo dobrym olejem 8-) Teraz mam co innego , ale ogromnie mi się podoba nowa c4 picasso i pewnie sobie kupię 8-) Francuzi wiedzą jak konstruować fajne auta , a serwis nie jest drogi .
  • ~bob
    (2013-12-01 21:24)
    To, że tańszy to nie znaczy, że będzie częściej kupowany. Jeśli bagażnik będzie istotny podczas wyboru to przegra nie tylko z Octavią, ale i z Golfem.
  • ~szwagier Pana Mirka
    (2013-12-02 17:51)
    Też się zastanawiam nad 1.6 VTi ale w C4 Picasso (nowym), ale nie wiem jak to będzie jeździć. Jest sporo lżejszy od starego modelu. Mają takie do jazd próbnych w salonach ?

    Nie wiem, czy gazu się nie da tanio założyć?
  • ~ארגון צבאי לאומי,
    (2013-12-03 19:22)
    Warto9 dopłacić do C4 Grand Picasso? Czy szkoda zachodu bo i tak bagazniki w obydwu duże..
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.