• ~emer
    (2013-11-20 20:11)
    Uranu?
  • ~Właściciel VW Passat CC
    (2013-11-21 07:44)
    Nie scheisswagen a Felerwagen
  • ~re:Właściciel VW Passat CC
    (2013-11-26 08:30)
    Felerwagen???
    Naucz sie niemeickiego, apotem sie wymadrzaj!
  • ~kermit
    (2013-11-24 18:34)
    Czyli kolejny rekord VW który pokazał XL1 spalający 0,9l tylko że wały 700 kg i jest dwuosobowy, a UP cztery osoby i 1,1l czekam na odpowiedź konkurencji
  • ~tom
    (2013-11-23 23:26)
    Proste, samochód jest elektryczny ale przecież musi jakoś zapalać, stąd to zużycie paliwa.
  • ~poker
    (2013-11-22 11:43)
    Interesujaca pozycja do miasta i dojazdow do pracy. Nie wyglada we wnetrzu tak tandetnie i eklektycznie jak yaris hybrid wiec maja szanse na klientow tradycyjnych, a nie szpanerow. Ale to w koncu model studyjny i w praktyce wygladac pewnie bedzie duzo gorzej. Ciekawi mnie finalna cena i ostateczna postac produkcyjna tego auta. W produkcyjnej wersji jakosc pewnie bedzie taka jak w aucie z segmentu A, ale jesli chociaz design wygladalaby podobnie jak na zdjeciach, a cena bylaby zblizona do ceny obecney toyoty yaris hybrid to dla klientow dla ktorych liczy sie jak najnizszy koszt przejazdu to byloby auto idealne.
  • ~tylko pytam
    (2013-11-21 22:10)
    Dziecko czy chodzi o t.z.w.choroby wieku dziecięcego które ma każdy model Volkswagena.
  • ~eko
    (2013-11-21 20:30)
    Technologia z XL1, która nie tak dawno zadziwiła moto świat.
  • ~tylko pytam
    (2013-11-21 16:13)
    motek
    Jak tam twoja dalej najszybciej dochodzi z cudzymi .
  • ~moto fan
    (2013-11-21 11:58)
    A na LPG nie pójdzie? Na tylnym siedzeniu ze dwa kegi się zmieszczą...
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.