• ~akordeonistka
    (2013-11-19 13:44)
    kiedy bedzie nowy Accord ?
    czy ktos cos wie ?
  • ~jot
    (2013-11-19 13:35)
    "To nie żart! Honda zdecydowała się na odważny krok." - pierwsze słowa artykułu. Dlaczego "żart"? Skąd redakcja wytrzasnęła do pisania o motoryzacji takiego dziwoląga?
  • ~Dżerman tjuning
    (2013-11-19 14:20)
    @jot żartem są te wieśtuningowe błotniki, poczwórne lochy i spojler ukradziony z EVO. To było fajne autko ale styliści Hondy znowu nie ogarnęli obecnych trendów w hothach'ach...
  • ~vc.0
    (2013-11-19 15:33)
    @jot
    no bo poprzedni type-r to byl Zart. mial o 1KM mniej od poprzednika i w testach przegrywal wszystkie zestawienia... wiec byl zartem. tym razem miejmy nadzieje ze nie bedzie :)
  • ~kermit
    (2013-11-24 18:32)
    Z wyglądu fajne ale pytanie czy będzie w stanie pobić wynik osiągnięty przez Golfa VII R mający przyspieszenie 4,9 s do setki
  • ~Audi
    (2013-11-30 21:33)
    A jak sobie poradzili z nie rzadkimi przypadkami korozji nadwozia . Czy cynkują ?
  • ~nijn
    (2013-12-07 22:02)
    W końcu rasowy i ciekawie wyglądający kompakt. Mam nadzieję, że Honda wróci do gry, ponieważ gdy skończyła produkcję NSX w 2005 r. oraz S2000 w 2009 r., niewiele miała samochodów dających emocję z jazdy. Choć z drugiej strony, stary, 18-letni NSX Type R to nadal niedościgniony wzór dla fiata, alfa romeo, vw czy citroena. Ale wracając do Civica, silniki turbo chyba zagoszczą na długo pod maskami Hond, fajnie, że Civic Type R od razu będzie najlepszym przedstawicielem nowej generacji Hond (tzn. razem z nowym NSX twin turbo).
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.