• ~No Comment
    (2013-02-19 14:41)
    Polacy sa tak oje**** z mozgu, ze do dzisiaj nie stworzyli dobrego auta, nie wspominajac juz o pociagach czy samolotach. Jedyne co potrafia to organizowac pielgrzymki z krzyzami i nastawiac lapy po jalmuzne z Brukseli.
  • ~look
    (2013-02-19 12:58)
    ~ulisse
    gdzie mamy ?
  • ~ryzyk-fizyk
    (2013-02-20 11:20)
    Głównym czynnikiem roboczym w silnikach zdecydowanej większości współczesnych samochodów jest powietrze. Czyli można przyjąć że niemal wszyscy mamy auta na powietrze. A to czy się je ogrzeje spalając benzynę, olej czy gaz czy też spręży w butli to tylko niuanse techniczne.
  • ~dey
    (2013-04-09 14:36)
    cygan gotował zupę na gwożdziu
  • ~Drzazga 101
    (2013-03-23 10:58)
    O Matko, cosik mnie się zdawa, że ta instalacja będzie droższa od uzyskiwanych efektów.
    Hej !-
  • ~pierwszomajowy
    (2013-02-28 12:11)
    W latach 60 i 70-tych XX w. cały szynowy dołowy transport w kopalniach gazowych węgla kamiennego (metan) realizowany był za pomocą lokomotyw na sprężone powietrze. Sprężarki (600 atm) na powierzchni, sieć rurociągów fi 60 mm, pod ziemią stacje napełnienia zbiorników lokomotyw. W latach 80-tych lokomotywy akumulatorowe.
  • ~satyr
    (2013-02-26 21:29)
    Polacy zbudowali balon (kondom) na powietrze.
    "Wbrew" prawu "grawitacji" jak "pęknie"-będzie latał-(bękart po podwórku).
  • ~StJ
    (2013-02-26 17:09)
    Czeski film "Nikt nic nie wie" W czasie zapłonu, w suwie pracy, wytwarzane jest w cylindrze ciśnienie ok 6 atm, taki sam efekt można uzyskać wprowadzając do cylindra sprężone do 6 atm powietrze. czy o to właśnie w tym wszytstkim chodzi??
  • ~leo
    (2013-02-25 17:56)
    Kochani szykujcie się na rewolucje motoryzacyjne! Lecz musimy uzbroić się w cierpliwość, aby koncerny paliwowe zdjęły swoje "zachłanne łapy" z tych wspaniałych wynalazków.
  • ~m.gawka
    (2013-02-24 19:15)
    To jest całkowicie bezsensowne rozwiązanie w aspekcie ekologicznym. Wykorzystuje swoje walory poza miastem!
    Koncepcja magazynowania energii w pojazdach i jej magazynowania w najróżniejszej postaci (elektrycznej, pneumatycznej, bezwładnościowej), jest przedmiotem prób i badań inżynierskich od około 100 lat. Są już rzeczywiste osiągnięcia. Chwała szefowi WV, że marzył o pojeździe spalającym 1 litr paliwa na 100 km i to osiągnął! Chwała niemieckim naukowcom i urzędnikom, że stawiają na energię odnawialną, która nauczy nas myślenia o przyszłości i wykształci w zakresie racjonalnego wykorzystywania energii.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.