• ~nik
    (2013-01-22 15:18)
    do MEC. RYSZARD KALOSZ

    a jak w autobusach, grzeją cokolwiek?
  • ~Sceptyk
    (2013-01-22 12:51)
    Artykuł
  • ~wow
    (2013-01-22 13:34)
    cena ...
  • ~fanvolwo
    (2013-01-22 13:45)
    To auto sie zimy nie boi, ale my sie boimy kosztow jego zakupu i utrzymania oraz rozczarowujacej ciasnoty na tylnej kanapie...:)
  • ~smith
    (2013-01-22 14:04)
    silnik jest zrobiony z gorszych materialow niz ten w RS.gorsze tloki,korbowody,wtryski,intercooler turbina.
  • ~ciach
    (2013-01-22 14:06)
    Crossover... ja wiem, że to nie samochód terenowy, ale opony niskoprofilowe do pokonywania dziur i wysokich krawężników?
  • ~lsodjjd
    (2013-01-22 16:04)
    Wszędzie same KIAnkopodobne. Rozumiem S60, S80(stare "budy"), które cały czas sylwetkę trzymają przy czym, na drodze prowadzą się jak plastry bez względu na nawierzchnię no i XC90, którego rzadko uszkodzenia po zderzeniach czołowych sięgają przedniej szyby. A to? Obstawiam, że przy pierwszym lepszym dzwonie rozsypie się w kawałki, ale przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa podróżujących - myślę, że tu jeszcze koncern Volvo do powiedzenia coś ma.
  • ~MEC. RYSZARD KALOSZ
    (2013-01-22 16:25)
    DO NIK
    A JA CIEBIE ZAPYTAM, CZY CI CIEPŁO , GDY BĘDZIESZ JECHAŁ DO BRACI NA WSCHÓD W WAGONACH PO WĘGLU.
  • ~Tofik
    (2013-01-22 18:05)
    Pierwszy taką stylistykę w samochodach zastosował Peugeot. Za nim podążyła KIA, Fiat i inni producenci, teraz kolej na Volvo. Z tym, że żaden Peugeota nie doścignął i wszystkie inne są byle jakie. I nie piszę tego z miłości do Peugeota, bo wolę mojego amerykańca, ale fakt jest faktem.
  • ~Pan z Volkswagena od dziadka, spod kościoła
    (2013-01-22 21:10)
    Jak na chiński samochód całkiem całkiem.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.