• ~POWER
    (2012-09-07 10:16)
    Miałem dwa Fordy i nigdy więcej!!! g...jakich mało.KAŻDY FORD G...WORT!!!
  • ~chcuk
    (2012-09-06 17:55)
    golfa vii nic nie pobije, nawet ja
  • ~Ryszard
    (2014-10-12 18:10)
    toczyć się bedzie można 20km przez miasto kiedyś maluchem zasuwałem 60km/h i koni miał duuuuuuużo mniej
  • ~Mus na necie dla sprzedawców VW
    (2012-11-23 10:17)
    kermit wracaj do salonu VW i dalej wciskaj naiwnym ludziom kit .
  • ~użytkownik
    (2012-10-22 21:41)
    corolla E10, silnik 4afe, rocznik 96, przebieg 456 tys km , walnięta żarówka podświetlenia przycisku świateł awaryjnych - jak ją wymienić?
  • ~kermit
    (2012-09-24 20:13)
    Co będzie z silnikiem to dopiero czas pokaże, chociaż uważam że chyba troche przesadzili, 1,4 taki jak jest w Passacie to chyba takie minimum, a co do wygladu to nie podoba mi sie przód , starszy model był o wiele lepszy, furory raczej nie zrobi
  • ~hmm
    (2012-09-12 21:35)
    Jak to zrobili? Ano normalnie - zamontowali i tyle. Pytanie czy 3 cylindrowy silnik nie będzie miał za ciężko na co dzień. Wydaje mi się, że rozwiązanie z odłączanymi cylindrami jak zastosował VW w najnowszym Golfie ma większy sens. Ciekawe czy zatem do porównywalnego Passata też to zaaplikują.
  • ~Bubu
    (2012-09-12 13:47)
    @POWER. Nie każda morda pasuje do Forda.
    Fordami jeżdżę od 1979 roku
    I co?
    I nic.
    :-))
  • ~Poldek
    (2012-09-12 08:37)
    Jak cię nie stać na takie auto to nie pluj .Jak się pojawi w Polsce to go kupię .
  • ~trix
    (2012-09-11 11:12)
    Widać że Auto dziennik to anty VW, bo akurat Ford za bardzo przekombinował z wyglądem chciał zrobić coś na podobieństwo koreańców ale im nie wyszło a co do Passata to nadal jeden z najlepszych samochodów na rynkunie mówiąc juz o nowym CC
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.